• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen NIEUW! Discord server

DeletedUser27456

Gast
[7] Mention (@naam) iemand niet vaker dan nodig is, vooral als er gevraagd wordt om te stoppen.

"groeten de poeten"
 
[7] Mention (@naam) iemand niet vaker dan nodig is, vooral als er gevraagd wordt om te stoppen.

"groeten de poeten"

[3] Plaats geen berichten met dwaze beschuldigen of beledigingen, racistische, discriminerende opmerkingen of waarin je iemands persoonlijke leven belachelijk maakt.
 

Bijlagen

  • 88BAFBD9-3D44-4421-8B7F-46EEDD4CACB0.png
    88BAFBD9-3D44-4421-8B7F-46EEDD4CACB0.png
    27,8 KB · Weergaven: 151

DeletedUser27456

Gast
Heel die chat is een groot gezeik met de mods als kansloos voorop. Dat je mij banned omdat ik je tag omdat ik het TEGEN JOU heb en dan gaat huilen en een zielige reden verzint om mij te bannen laat zien wat voor simpele ziel je werkelijk bent. Ik zie je morgen, word lachen
Uit dit haal ik het volgende: De server trekt op niets dus er is geen reden om er in te zitten, laat staan salty te zijn als je er gebanned wordt. Vgm is je ban een win-win situatie, jij bent van die kansloze mods af, de mods zijn van jou af. Probleem opgelost, tot morgen, wordt lachen ;)
 
Uit dit haal ik het volgende: De server trekt op niets dus er is geen reden om er in te zitten, laat staan salty te zijn als je er gebanned wordt. Vgm is je ban een win-win situatie, jij bent van die kansloze mods af, de mods zijn van jou af. Probleem opgelost, tot morgen, wordt lachen ;)

Iemand salty noemen nadat je hem banned omdat hij beter is dan jij vind ik wel heeeeeel vreemd. Zuurpruim!
En wacht even hoor maar sinds wanneer zijn de mods de gehele discord?? Je bent een deel man, voel jij je echt zo goed dat je denkt dat je de gehele discord bent??? HAHAHA
WAT EEN LOSER BEN JE OOK
 

DeletedUser27456

Gast
Iemand salty noemen nadat je hem banned omdat hij beter is dan jij vind ik wel heeeeeel vreemd. Zuurpruim!
En wacht even hoor maar sinds wanneer zijn de mods de gehele discord?? Je bent een deel man, voel jij je echt zo goed dat je denkt dat je de gehele discord bent??? HAHAHA
WAT EEN LOSER BEN JE OOK
Denk dat we hierbij kunnen afronden en besluiten dat de ban terecht is. Ondanks dat je droeftoeter en salt gehalte hoog genoeg is, ben je vgm geen toevoeging aan onze prachtige community. Groetjes thuis.
 
Denk dat we hierbij kunnen afronden en besluiten dat de ban terecht is. Ondanks dat je droeftoeter en salt gehalte hoog genoeg is, ben je vgm geen toevoeging aan onze prachtige community. Groetjes thuis.

Afgezien dat je ontzettend zuur bent dat menig opstandsspeler beter is dan dat jij bent, ben ik van mening dat de ban onterecht is. Soms ga ik te ver maar dit keer ben ik mijzelf van geen kwaad bewust. Prachtige community noem je het nu toch altijd klagen over wat inno brengt en bied, jij bent geen toevoeging voor de geweldige community, je bent een figurant met je middelmatige spel. Hihihihi
 

DeletedUser27456

Gast
Afgezien dat je ontzettend zuur bent dat menig opstandsspeler beter is dan dat jij bent, ben ik van mening dat de ban onterecht is. Soms ga ik te ver maar dit keer ben ik mijzelf van geen kwaad bewust. Prachtige community noem je het nu toch altijd klagen over wat inno brengt en bied, jij bent geen toevoeging voor de geweldige community, je bent een figurant met je middelmatige spel. Hihihihi
ging jij niet reset op je laatste belegeringswereld?
 

DeletedUser27456

Gast
Ik ging niet gelijk io, mochlos 2 maanden later gestart vervolgens top 20 terecht gekomen en bij je vrienden voor 2 weken in een ally gezeten. Daarna io gegaan voor zo’n noob opstandswereld met snelheid 6
Ik verwarde je met "hij was een goede", mijn fout. Pando heb ik ook geprobeerd, werd helaas 2 dagen na de BB weggespeeld.
 
Bovenaan