• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Winter Grepolympia 2021

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
winter_grepolympia_wiki_logo.png

Beste Community,

Hoor de roep van Nike, de godin van de overwinning zoekt naar de beste atleten om deel te nemen aan de winter editie van Grepolympia!

nikewintergrepolympa.png

Van 18 januari, 10:00 server tijd, tot 31 januari, kan je deelnemen aan vier verschillende wintersport disciplines waarbij elke discipline zal focussen op de verschillende sterktes van jouw atleten. Strategie is even belangrijk als regelmatig trainen om de beste atleet te worden in elke discipline en daarmee jouw alliantie te helpen om de hoogste score te behalen op de rangschikking!

Elke keer als je deelneemt aan één van de vier competities zal je beloont worden met lauwerkransen. Lauwerkransen kunnen ingeruild worden voor waardevolle beloningen in de evenement shop. De vier disciplines hebben uiteraard een winters thema:

Wintergrepolympia_shieldluge.png

Schildrodelen
Wintergrepolympia_biathlon.png

Biatlon
Wintergrepolympia_figureskating.png

Figuurschaatsen
Wintergrepolympia_skijumping.png

Schansspringen

Maar dat is niet alles, Winter Grepolympia draait om team spirit! Je kan nog meer waardevolle beloning verdienen in samenwerking met jouw alliantie. Zorg ervoor dat jouw allianties 10 meest succesvolle atleten gemiddeld het beste scoren en ontvang krachtige bonussen voor jouw volledige alliantie!

Elke discipline zal 3 dagen duren en de shop zal 2 dagen openblijven na het einde van de laatste discipline.

Meer informatie kan gevonden worden op deze wikipagina.

We hopen dat je van het evenement zal genieten! Laat ons weten wat je er van vindt in het discussietopic.

We wensen jullie veel succes.
Jullie Grepolis team
Ga jij weer lekker rodelen of schaatsen?
 

DeletedUser27528

Gast
" Elke keer als je deelneemt aan één van de vier competities zal je beloonT worden met lauwerkransen. "
 
Gaan die alliantie event boosts per discipline ook in de olympus eindfase (Taranto) actief worden?
Want dat geeft wel significante voordelen zo plots voor de olympussprong.

+ Wat met de eenheden van Aphrodite? Kunnen die ook getraind worden en tegen welke waarde?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser29138

Gast
Gaan die alliantie event boosts per discipline ook in de olympus eindfase (Taranto) actief worden?
Want dat geeft wel significante voordelen zo plots voor de olympussprong.

+ Wat met de eenheden van Aphrodite? Kunnen die ook getraind worden en tegen welke waarde?

Ik zie dat jouw eerste vraag intern al even in vraag gesteld werd dus dat antwoord blijf ik je voorlopig schuldig.

Over de Aphrodite eenheden, we hebben reeds de wiki pagina ge-update (Dankje @Arsenal ) volgens de info die we gekregen hebben van InnoGames. Over de Aphrodite eenheden was echter niets terug te vinden, dus ik kan je hier ook niet meteen een antwoord geven.
 
Ik zie dat jouw eerste vraag intern al even in vraag gesteld werd dus dat antwoord blijf ik je voorlopig schuldig.

Over de Aphrodite eenheden, we hebben reeds de wiki pagina ge-update (Dankje @Arsenal ) volgens de info die we gekregen hebben van InnoGames. Over de Aphrodite eenheden was echter niets terug te vinden, dus ik kan je hier ook niet meteen een antwoord geven.

Bedankt voor je toevoeging. Als er een update is over Taranto hoor ik die graag.
 

DeletedUser27795

Gast
unknown.png

Op de engelse server start hij morgen pas, dus wss is er hier gewoon iets fout gegaan ofzo.
 

zelway

Hopliet
datum bij aankondiging is ook 18 1 2021 he deze is nog van vorig jaar dus weer eens zonder ook maar even te lezen domweg overgenomen en geplaatst door de heren van support
 

matthijs200

Slingeraar
ligt het aan mij of is het het niet echt waard om troepen op te offeren op de nieuwe wereld?
heb een beetje geprobeerd het te bereken en naar mijn idee kost het meer troepen dan dat je er voor terug krijgt.

aangenomen dat je de kransen weer inlevert voor lt en geen goud gebruikt om vaker deel te nemen.
 
Bovenaan