• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

DeletedUser30154

Gast
Meeste scripts kan support momenteel nog niet detecten dus voor nu ben je nog wel goed
 

DeletedUser29621

Gast
Ik ben eigenlijk nog wel benieuwd naar een antwoord op de vraag van @HBB-1... Die discussie van het wel of niet kunnen maken van een script met argumenten roept al verschillende vraagstukken op. Hiermee de visie van het support team bijvoorbeeld. Hoe zit het met de community die hier niet van mee profiteert?
 

DeletedUser26052

Gast
Buiten het feit om dat het heel vreemd is dat iedereen maar aan de haal mag gaan met eigen scripts en bots en weet ik veel wat zie je nu overal het probleem opduiken dat ik ook al benoemde in mijn eerdere reactie hierop: er worden allerlei zaken aan die niet-publiekelijke scripts en bots toegevoegd, die niet zijn goedgekeurd. Support kan de meeste van deze functies nog niet goed opsporen, is mij bevestigd, hoewel ze wel bezig zijn om dit te verbeteren. Maar goed, er zijn ook allianties met supportmedewerkers die deze regels doodleuk overtreden maar dat is ook allemaal heel normaal kennelijk.

Het spel zou gewoon door iedereen op dezelfde manier moeten worden gespeeld met de aangeboden functies en eventueel publiekelijk verstrekte toevoegingen.

De discussie over het feit dat je zelf ook iets kunt ontwikkelen is natuurlijk ook onzinnig. De makers hebben dit spel zo in elkaar gezet en ik voel me helemaal niet geroepen om te gaan leren om zelf zoiets te ontwikkelen. Als het je niet bevalt om dit spel onder gelijke voorwaarden met je tegenstanders te spelen kun je ook iets anders gaan doen. Waarom zouden wij als spelers van dit spel nog eens allerlei dingen moeten leren om het spel te wijzigen?
 

DeletedUser24113

Gast
Het heeft weinig zin om met support te overleggen, wanneer spelers van de support zelf gebruiken maken van "illegale" botjes. Die willen zichzelf natuurlijk geen voordeel laten afnemen x)
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Wel raar dat ene wel het script mag gebruiken en ander niet. Extra voordeel voor de scriptgebruiker dus zoiets als doping in een sport zoals voetbal en fietsen. Verder gaat het mij niet om wie het nu wel gebruikt daarvoor bestraft moet worden, gewoon gelijke kansen voor iedereen bieden zoals een Community als deze.

Ik respecteer de supports uitleg en mogelijkheden die ze wel of niet kunnen geven.
 

Psychevora

Slingeraar
Ik denk dat bij deze het probleem is opgelost van GrepoView en Boerendorpen alarm?
Ik heb me actief achter het script Grepolis Share Attack (GSA) gezet, naar aanleiding van deze discussie, die ik zal blijven ondersteunen en ontwikkelen. (Topic staat in Beeldentuin en is goedgekeurd door de Support)
Wat betreft boerendorpen alarm zat denk ik al in GME van Cyllos?
 

coolkiller15

Slingeraar
Dus op het moment dat ik een eigen script schrijf die aanvallen zou delen met de alliantie, en ik zou dit laten goedkeuren door Support dan mag het. Ik kan dus voor mijzelf een voordeel creeren ten opzichte van spelers die niet kunnen scripten. Is dat niet een beetje krom? Ik dacht dat het spel juist gelijke rechten zou moeten geven aan iedereen, een alliantie met Script helden kan nu een mega voordeel verkrijgen over een alliantie zonder script helden. Niet echt oke
 

DeletedUser20688

Gast
Dus op het moment dat ik een eigen script schrijf die aanvallen zou delen met de alliantie, en ik zou dit laten goedkeuren door Support dan mag het. Ik kan dus voor mijzelf een voordeel creeren ten opzichte van spelers die niet kunnen scripten. Is dat niet een beetje krom? Ik dacht dat het spel juist gelijke rechten zou moeten geven aan iedereen, een alliantie met Script helden kan nu een mega voordeel verkrijgen over een alliantie zonder script helden. Niet echt oke


Nee dat laat zien dat als je tijd en energie stopt om jezelf iets aan te leren dat beloond word, in het leven buiten grepo werkt dat ook zo. Dan staat er ook geen scheidsrechter bij als je collega wel die promotie maakt die wel de cursus had gevolgd, degene die jij niet de moeite waard vond om dan te zeggen ohja en hij dan die zich niet heeft ontwikkelt en er geen moeite in heeft gestoken. In plaatst van sommige hun moeite in de klaagzang hier, google is om scripten op te gaan pakken, een handige skill waarmee de basics je al een stuk verder kunnen helpen in het leven. Alle script die gewoon zijn goedgekeurd door de Moderators en waarmee sommige inderdaad een voordeel hebben op de rest, zijn met een beetje kennis te bouwen. Daarnaast zijn er op de GrepoDiscord en hier op het forum best een aantal scripts die je spelvoordeel enorm zullen vergroten, een kwestie van zelf even moeite erin te stoppen. Dus mensen hou is op met die klaagzang, hard work pays off!
 

DeletedUser12285

Gast
Ik begrijp best dat jullie het oneerlijk vinden omdat jullie er geen gebruik van kunnen maken. Maar het enige waar je nu voor zorgt is dat dit soort scriptmakers niks meer gaan delen met de support en alles 'illegaal' gaan aanpakken.
 

DeletedUser17789

Gast
@Corranis @Areoss
Daar gaat het juist niet om, het gaat erom dat de mogelijkheden voor elke speler gelijk zijn.
En de medewerkers van support dienen er voor te zorgen dat dit gebeurd.

Dus je mag scripts maken zoveel je wilt, Support keurt ze goed of af.

Als ze goed gekeurd zou iedereen daar gebruik van kunnen / mogen maken
Net als GNU license alles wat je maakt komt ten goede van de Community. Dat houd het eerlijk en overzichtelijk.

Edit: Ja ik kan zelf ook scripts maken, voor mij niet zo moeilijk maar het gaat mij om het principe .
 

jeangenie

Harpij
Ik wil gewoon even verduidelijken, want daar lijkt (in mijn ogen) nogal verwarring over, dat script is volledig ontwikkeld door een speler van die alliantie. Wanneer spelers een script aanbrengen wordt het, zoals hierboven gedetailleerd uitgelegd door Frank, technisch gecontroleerd en goedgekeurd. Als de ontwikkelaar het script binnen zijn alliantie wil houden is dat zijn/haar goedrecht. Indien een andere alliantie een script wil ontwikkelen met dezelfde functionaliteiten is dat evengoed toegelaten.
Hoe dom ben jij en je collega's nu eigenlijk,, Exalted?
Jij zegt hier gewoon dat mensen/spelers een script kunnen ontwikkelen die hen helpen, dat in hun alliantie kunnen/mogen houden en het voordeel dat ze daarvan hebben ten volle benutten.
Dat betekend dat jij en je collega's tegen al die andere spelers zeggen... Sukkels die jullie zijn.. maak je eigen script maar..
Dat is zo discriminerend en spelvervalsing.
Maar ik snap dat jullie dat niet aanpakken want jullie doen het waarschijnlijk zelf ook..
echt walgelijk zoals jullie handelen.
 

DeletedUser29138

Gast
Hoe dom ben jij en je collega's nu eigenlijk,, Exalted?
Jij zegt hier gewoon dat mensen/spelers een script kunnen ontwikkelen die hen helpen, dat in hun alliantie kunnen/mogen houden en het voordeel dat ze daarvan hebben ten volle benutten.
Dat betekend dat jij en je collega's tegen al die andere spelers zeggen... Sukkels die jullie zijn.. maak je eigen script maar..
Dat is zo discriminerend en spelvervalsing.
Maar ik snap dat jullie dat niet aanpakken want jullie doen het waarschijnlijk zelf ook..
echt walgelijk zoals jullie handelen.

Probeer volgende keer op een normale manier te communiceren zonder beledigingen. Dan overweeg ik een antwoord.
 

jeangenie

Harpij
Overweeg dan maar .
Je bent zo ongelooflijk arrogant. alleen omdat je niets durft te laten zien wat er gebeurd.
Ik heb het al eerder gevraagd en telkenmale antwoorden jullie/jij niet.
Dat is arrogantie.
Jij /jullie benadelen alle spelers die dit niet zelf kunnen en benadelen die ook.
Als dat zo is hoor ik het graag, zie ik het graag in een schriftelijke bevestiging en zal ik kijken wat ik met jouw opmerking kan doen.
 

DeletedUser29138

Gast
Overweeg dan maar .
Je bent zo ongelooflijk arrogant. alleen omdat je niets durft te laten zien wat er gebeurd.
Ik heb het al eerder gevraagd en telkenmale antwoorden jullie/jij niet.
Dat is arrogantie.
Jij /jullie benadelen alle spelers die dit niet zelf kunnen en benadelen die ook.
Als dat zo is hoor ik het graag, zie ik het graag in een schriftelijke bevestiging en zal ik kijken wat ik met jouw opmerking kan doen.

Ik heb al meermaals gezegd dat ik hier niet over ga. Dit zijn regels van InnoGames uit die worden opgevolgd door DonFrank en Kroenuh. Toch vind je het nodig om mij specifiek aan te spreken en mij (en mijn collega's) hierbij te beledigen met dom, sukkels, arrogant,...

Ik kan je eender welk antwoord geven, het zal niet goed zijn voor een verzuurd persoon als jij. Ik doe daarom ook geen moeite meer.
 

jeangenie

Harpij
wow, heb je jezelf nu drie dagen in de ban gedaan omdat je persoonlijk iemand aanvalt? als ik verzuurd ben is dat gekomen door de onzin en de manier van noncommunicatie die jij/jullie/innogames laten zien. Als ik verzuurd ben ben jij al een stap verder in het proces en verrot. Succes met je handelswijze.
 

jeangenie

Harpij
Nee dat laat zien dat als je tijd en energie stopt om jezelf iets aan te leren dat beloond word, in het leven buiten grepo werkt dat ook zo. Dan staat er ook geen scheidsrechter bij als je collega wel die promotie maakt die wel de cursus had gevolgd, degene die jij niet de moeite waard vond om dan te zeggen ohja en hij dan die zich niet heeft ontwikkelt en er geen moeite in heeft gestoken. In plaatst van sommige hun moeite in de klaagzang hier, google is om scripten op te gaan pakken, een handige skill waarmee de basics je al een stuk verder kunnen helpen in het leven. Alle script die gewoon zijn goedgekeurd door de Moderators en waarmee sommige inderdaad een voordeel hebben op de rest, zijn met een beetje kennis te bouwen. Daarnaast zijn er op de GrepoDiscord en hier op het forum best een aantal scripts die je spelvoordeel enorm zullen vergroten, een kwestie van zelf even moeite erin te stoppen. Dus mensen hou is op met die klaagzang, hard work pays off!
Wat ben jij toch dom met deze veronderstelling. In rl zijn er ook heel duidelijke verschillen in mensen die bv straten kunnen maken en of boer zijn maar die niet in staat zijn om een script te maken. jij zegt dat deze 'domme'mensen dan maar moeten leren opdat ze het wel kunnen. Wat een gezeur. Je kan als eigenaar van een spel waarbij je zegt dat iedereen dezelfde kansen heeft niet toestaan dat er ongeoorloofde voordelen komen die anderen niet kunnen verkrijgen. Of je laat het toe aan iedereen of niet. Wat hier gebeurt is discriminatie en de mannen/vrouwen van support die hebben altijd de mond vol over het handhaven van de privacy wetgeving e.d. die moeten dan op dit vlak ook dezelfde strakke regels voeren en niet zichzelf bevoordelen. Zij gedragen zich alsof ze boven de wet staan en niemand die daar iets aan kan doen , want zij hebben de macht in handen en wij de rest kunnen daar niets tegen doen. Jouw betoog is dus net zo waardeloos als de handhaving van support
 

DeletedUser27170

Gast
De enige reden dat ik hier nog kijk is voor de jeangenie content.
 
Bovenaan