• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Amisos

jeangenie

Harpij
en weer schittert support door de afwezigheid. te idioot voor woorden. Altijd de monden vol van ,houd je aan de regels etc etc. maar als het fout gaat vanuit de organisatie dan hoor je ze niet zo jammer. zo dom
en laat mijn opmerkingen eens staan.
 

jeangenie

Harpij
en nu kroenoh, waarom toon je geen respect voor oa gamergirl? waarom geef je geenuitleg. Jij hebt het altijd over respectvol behandelen van elkaar, maar terug doen ho maar.
 

muurbouwer10

Boogschutter
en weer schittert support door de afwezigheid. te idioot voor woorden. Altijd de monden vol van ,houd je aan de regels etc etc. maar als het fout gaat vanuit de organisatie dan hoor je ze niet zo jammer. zo dom
en laat mijn opmerkingen eens staan.
Adem in.... adem uit.... adem in.... adem uit....
de grepolis wereld is een dag later gestart, ik denk niet dat iemand daardoor overleden is
 

jeangenie

Harpij
daar gaat het niet om, het probleem is dat ze niet communiceren. vragen die er in het forum gesteld worden blijven onbeantwoord. Ze geven geen duidelijkheid over wat er speelt. Dat vind ik een probleem.
Wat ik niet snap is waarom ook jij denkt dat ik me druk maak? I probeer logica in het spel te krijgen , daar waar het niet goed is, meer niet.
 

zelway

Hopliet
is idd te gek voor woorden dat iets een dag te laat gestart word zonder ook maar enig uitleg
als ik dat op mij werk doe (betaald of niet ) lig ik er gelijk uit

gewoon een keer niemand op een nieuwe wereld starten denk ik
 

naaimeniet

Hopliet
weet je wat ik zo bijzonder vind ???!!! dat er al heel vaak een snelle wereld is aangevraagd op verschillende manieren door heel veel mensen en nog steeds krijgen we niet wat we willen snelheid 5 of hoger
 
Bovenaan