• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

ondersteunen

chan-i-bal2

Slingeraar
hey ik kan op een account een ally genoot niet ondersteunen wegens gedeeld internet maar dat is geen acc van mij en op een ander acc van mij wel hoe kan dat?
 

vickyvh

Winnaar bingo 2019
volgens mij kun je maar met 1 account per wereld OS sturen ... zou anders niet fair zijn dat je met al je accounts op die wereld OS zou kunnen sturen he ...
 

Ms. Angelika

Slingeraar
Als je gedeeld internet aan hebt staan. en account A stuurt naar ally genoot OS, dan kan account B 72 uur lang niet helpen. Dit geld niet alleen voor os maar ook voor GS sturen, aanvallen sturen etc.
Tevens zeg je dat je een dubbel account hebt, wat niet is toegestaan volgens de regels, ook al heb je ms internet delen aan, dan nog mag een dubbel account niet.
 
Bovenaan