• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vliegende eenheden en academie

DeletedUser

Gast
Krijgen de vliegende eenheden een snelheidsboost van de technologieën in de academie? Het gaat hier om pegasus, manticore en harpij.

Indien ja, de welke? Meteorologie (landeenheden) of cartografie (schepen)? Ik vermoed die van landeenheden, maar ik onderzoek dit zelden omdat alles met boten gedaan wordt.

En dan eigenlijk wil ik de lijn doortrekken hierover.Welke technologieën zijn van toepassing op de vliegende wezens?
 

DeletedUser

Gast
AW: Vliegende eenheden en academie

Krijgen de vliegende eenheden een snelheidsboost van de technologieën in de academie? Het gaat hier om pegasus, manticore en harpij.

Indien ja, de welke? Meteorologie (landeenheden) of cartografie (schepen)? Ik vermoed die van landeenheden, maar ik onderzoek dit zelden omdat alles met boten gedaan wordt.

En dan eigenlijk wil ik de lijn doortrekken hierover.Welke technologieën zijn van toepassing op de vliegende wezens?

vliegende wezens gelden als landtroepen (je bouwt ze in kazerne) en krijgen dus de land troepen bonussen! (mijn ervaring :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Vliegende eenheden en academie

verbetering.
Je bouwt ze in de kazerne.

edit: of niet?

Mvg,
Fenus
 

DeletedUser

Gast
AW: Vliegende eenheden en academie

OK, bedankt :)

Dus dan moet ik meteorologie onderzoeken.

Nieuw vraagje: als harpijen landeenheden zijn, krijgen zij dan een boost van de Commandant? Want ze zouden al een boost krijgen van de hogepriesteres. Daarom ook dat ik me afvraag of ze überhaupt onderhevig zijn aan technologieën van de academie.
 

DeletedUser

Gast
AW: Vliegende eenheden en academie

nee Mythische eenheden worden alleen sterker door de hoogepriester, niet door de commandant.
 
Bovenaan