• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

mythische eenheden

DeletedUser

Gast
is het mogeluijk dat je in je thuis stad een bepaalde god aanbid.Een paar mythische eenheden van aanmaakt dan bv in ruoilt voor een andere god om daar ook weer wat vezrschillende eenheden v te maken (dus kan je in 1 stad verschillende mythische wezens hebben v vezrschillende goden?)
 

DeletedUser

Gast
AW: mythische eenheden

is het mogeluijk dat je in je thuis stad een bepaalde god aanbid.Een paar mythische eenheden van aanmaakt dan bv in ruoilt voor een andere god om daar ook weer wat vezrschillende eenheden v te maken (dus kan je in 1 stad verschillende mythische wezens hebben v vezrschillende goden?)

nee, als je in je dorp een god aanbid en je wisselt van god dan ben je je gunst kwijt en de mytische wezens kwijt van de eerste god!
 

DeletedUser11561

Gast
AW: mythische eenheden

Ander vraagje aangaande mythische eenheden:

ik heb gemerkt dat ze sneller en goedkoper geproduceerd worden met trainer en dienstplicht, en sneller vliegen (mits ze dat kunnen) met meteorologie.

kan ik dan ook veilig aannemen dat ze met phalanx 10% sterker worden? of geldt dat alleen voor reguliere troepen?
 

DeletedUser6663

Gast
AW: mythische eenheden

Ander vraagje aangaande mythische eenheden:

ik heb gemerkt dat ze sneller en goedkoper geproduceerd worden met trainer en dienstplicht, en sneller vliegen (mits ze dat kunnen) met meteorologie.

kan ik dan ook veilig aannemen dat ze met phalanx 10% sterker worden? of geldt dat alleen voor reguliere troepen?

Ik weet het niet zeker maar ik denk het wel, het zijn tenslotte allemaal eenheden.
 
Bovenaan