• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aandacht

DeletedUser

Gast
388127_305710616126822_100000636579819_1030681_547999985_n.jpg


deze jongen is een goede vriend van mij en sinds zaterdag avond vermist in omgeving terheijden/breda maar hou momenteel dus in een veel groter gebied kunnen zijn.

zijn jas, telefoon, portemonnee zijn in de buurt van de feest locatie gevonden.

zouden jullie hierna willen kijken en dit delen op andere spellen of binnen je sociale media1?
de politie heeft door gebrek aan aanwijzingen het zoeken stop gezet terwijl wij als vrienden en familie hem gewoon terug willen...


alvast bedankt,

( mijn excuus als dit hier niet mag staan)
 

Araluen

Manticore
AW: Aandacht

388127_305710616126822_100000636579819_1030681_547999985_n.jpg


deze jongen is een goede vriend van mij en sinds zaterdag avond vermist in omgeving terheijden/breda maar hou momenteel dus in een veel groter gebied kunnen zijn.

zijn jas, telefoon, portemonnee zijn in de buurt van de feest locatie gevonden.

zouden jullie hierna willen kijken en dit delen op andere spellen of binnen je sociale media1?
de politie heeft door gebrek aan aanwijzingen het zoeken stop gezet terwijl wij als vrienden en familie hem gewoon terug willen...


alvast bedankt,

( mijn excuus als dit hier niet mag staan)

veel sterkte in ieder geval, ik hoop dat hij snel in goede staat gevonden wordt. als ik in de buurt had gewoont zou ik gelijk naar mijn raam gerent zijn, maar ik woon bij rotterdam.
 

DeletedUser

Gast
AW: Aandacht

388127_305710616126822_100000636579819_1030681_547999985_n.jpg


deze jongen is een goede vriend van mij en sinds zaterdag avond vermist in omgeving terheijden/breda maar hou momenteel dus in een veel groter gebied kunnen zijn.

zijn jas, telefoon, portemonnee zijn in de buurt van de feest locatie gevonden.

zouden jullie hierna willen kijken en dit delen op andere spellen of binnen je sociale media1?
de politie heeft door gebrek aan aanwijzingen het zoeken stop gezet terwijl wij als vrienden en familie hem gewoon terug willen...


alvast bedankt,

( mijn excuus als dit hier niet mag staan)

Ik woon niet in de buurt, sorry. Veel sterkte gewenst!
 

DeletedUser

Gast
AW: Aandacht

Helaas ik woon in Antwerpen. Veel sterkte en hopelijk vinden jullie hem snel terug.

PS: Altijd hetzelfde met de flikken.8-)
 

DeletedUser

Gast
AW: Aandacht

ik woon uit be buurt maar als ik iemand zie die er op lijkt zal ik het zeggen

veel sterkte er mee en suc6 met zoeken
 

DeletedUser

Gast
het is toch belachelijk dat de politie stopt met zoeken?! :(

gewoon de speurhonden gebruiken
 

DeletedUser14965

Gast
AW: Re: Aandacht

het is toch belachelijk dat de politie stopt met zoeken?! :(

gewoon de speurhonden gebruiken

Dat is de politie in Nederland. Of het kost teveel geld, of ze vinden het belang niet groot genoeg. :(
(eigenlijk komt dat een beetje op hetzelfde neer)
Maar in ieder geval veel succes en sterkte, hardrockboer
 

DeletedUser

Gast
AW: Aandacht

allen bedankt voor het medeleven :)

de reden dat de politie momenteel stopt met zoeken is:
1: veel aanwijzingen zonder enkel verband vanuit verschillende plaatsen rond het zelfde tijdstip.
2: gebied waar spullen gevonden zijn tot op de cm afgezocht tot met honden en duikers toe
3: er worden nog 2 andere mensen ( meisje van 17 en jongen van(weet ik niet)) vermist in de omgeving tilburg van de afgelopen 1,5 week waar ze ook mee bezig zijn waarbij ze momenteel ook verbanden bij aan het zoeken zijn.
 

DeletedUser9608

Gast
AW: Aandacht

allen bedankt voor het medeleven :)

de reden dat de politie momenteel stopt met zoeken is:
1: veel aanwijzingen zonder enkel verband vanuit verschillende plaatsen rond het zelfde tijdstip.
2: gebied waar spullen gevonden zijn tot op de cm afgezocht tot met honden en duikers toe
3: er worden nog 2 andere mensen ( meisje van 17 en jongen van(weet ik niet)) vermist in de omgeving tilburg van de afgelopen 1,5 week waar ze ook mee bezig zijn waarbij ze momenteel ook verbanden bij aan het zoeken zijn.

Nah, sterkte dan :)
Altijd blijven hopen hé ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: Aandacht

het is toch belachelijk dat de politie stopt met zoeken?! :(

gewoon de speurhonden gebruiken
Speurhonden zijn geen superhonden zoals in films te zien zijn hè.. Honden kunnen natuurlijk beter ruiken dan mensen en meer geuren onderscheiden, maar als deze jongen weg is gegaan zijn er waarschijnlijk 100 mensen diezelfde avond (of later) over eenzelfde stukje gelopen, dan raakt en hond het spoor sneller kwijt, sowieso, na een paar uur heb je er weinig aan (of je moet in een stil bos zijn).
 
Bovenaan