• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Opbouw cultuurpunten

DeletedUser

Gast
Hoe meer punten je krijgt, hoe meer cultuurpunten je nodig hebt voor een nieuwe stad.
Ik heb er nu al meer als 120 nodig voor de volgende stad.
Is ergens een schema bekend hierover, hoe de opbouw is?
 

DeletedUser

Gast
Hoe meer punten je krijgt, hoe meer cultuurpunten je nodig hebt voor een nieuwe stad.
Ik heb er nu al meer als 120 nodig voor de volgende stad.
Is ergens een schema bekend hierover, hoe de opbouw is?
Als ik mij niet verschil is het aantal benodigde Cultuurpunten voor het volgende lvl. het huidige cultuurlvl*3+9
 

DeletedUser

Gast
Top voor deze snelle reacties.
Dank edwin25, Smeagel0408 en Perijn.
Topic beschouw ik als gesloten.
 

DeletedUser

Gast
bedoel je hier x of bedoel je het vorige level + 3?

Bij mij weten 3x het volgende lvl. Stel ik zit op lvl 129. dan heb ik volgens mij 390 punten nodig voor lvl 130. Heb het niet in de gaten gehouden omdat stadsfeesten en zegetochten continu doorlopen.
 

DeletedUser

Gast
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Als je op level 4 zit, heb je om naar level 5 te gaan 9 punten nodig. Je zit dan al op level 4, dus dan is het (level-1) x3. Je moet echter naar level 5, als je zo redeneert is het (level-2)x3.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
het verschil groeit met 3, das veel makkelijker te onthouden dan al die sommetjes :p
 
Bovenaan