• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Hyperborea

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Een nieuwe, vreedzame, veroveringsvrije wereld opent haar deuren!

Beste spelers,

Graag laten we jullie kennismaken met een nieuwe, unieke wereld binnen onze Grepolis.nl community, Hyperborea!

Deze wereld biedt vooral nieuwe spelers een vredevolle start aan om het spel optimaal te leren kennen en dus ervaring op te doen. Uiteraard kunnen ervaren spelers ook toetreden tot de Hyperborea om nieuwe tactieken en vaardigheden op de proef te stellen.

Het is op deze wereld namelijk niet mogelijk om een andere speler over te nemen!

Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDinsdag 27 november 2012In de loop van de dag
Snelheid1-
Eenhedensnelheid2-
Handelssnelheid1-
Beginnersbescherming5 dagen-
KolonisatiesysteemGeenHet is NIET mogelijk om andere spelers over te nemen. Je kunt enkel nieuwe steden stichten en spooksteden bemachtigen.
TroepenbouwtijdhalveringActief-
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades-
MoraalActief-
Nachtbonus0:00 - 8:00Nachtweergave actief
Alliantielimiet150-

Hyperborea zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Hyperborea!

Het alliantieforumdeel is reeds geopend voor het
vormen van allianties en hier te vinden!


We wensen jullie alvast heel veel speelplezier toe op de Hyperborea!

Jullie Grepolis.nl team
Laat je mening horen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik denk dat veel spelers dit niks zullen vinden na het lange wachten, maar ik vind het wel geniaal eigenlijk :p En dan heb ik het uiteraard over het feit dat je niet over kan nemen. Snelheid mocht wel minstens 2 zijn.
 

DeletedUser

Gast
Toevallig hebben we in onze alliantie pas een discussie gehad. 1 lid vond het inderdaad zonde om met zorg opgebouwde steden van anderen te veroveren. Dus ik weet zeker dat deze wereld aan een vraag voldoet!

Ook voor kinderen die niet ongelimiteerd online kunnen komen is dit een wereld waar zij zich urenlang kunnen vermaken, en waar ze vervolgens met gemak 2 dagen niet hoeven te komen.

Mijn instellingen zijn het niet. Maar het voldoet vast aan een grote behoefte.
 

DeletedUser17766

Gast
Het word denk ik ook lastig als je op deze wereld. De Wereld Wonderen laat starten.
 

DeletedUser15574

Gast
Het word denk ik ook lastig als je op deze wereld. De Wereld Wonderen laat starten.
daar dacht ik ook net aan
ik denk dat er op die wereld dan geen WW's komen of op dat moment kan je weer wel overnemen
ik ga er gewoon voor de grap starten en ga kijken hoe de wereld verloopt
 

DeletedUser17675

Gast
Zit iedereen vast op te wachten na 4 maanden!

En we moeten dus ook wachten totdat deze weer vol raakt?
 

DeletedUser

Gast
Lijkt me 3 dubbel niks.
Misschien wel voor de wat jongere spelers..........of de stichters.
Maar een WW bouwen en zooi..............lijkt me niks op deze wereld.

Wacht nog wel effe dan op andere, normale wereld.
 

DeletedUser

Gast
Klinkt opzich wel grappig, maar, vanwaar snelheid 1?
Ik zou best willen starten hier, gewoon om awardjes binnen te slepen, maar, met een snelheid van 1, zit ik over 2 jaar nog op 3 steden..
 

DeletedUser

Gast
Leuk voor de nieuwe spelers maar voor de wat meer ervaren is het idd slecht, snelheid 1, en als je een eiland vol wil kan je er wel naar fluiten als er iemand daar net sticht :p Nog zo iets, je kan dus enkel stichten op eilanden waar geen bb's zijn aangezien al die andere plekken toch vol zitten totdat er spelers stoppen xD

Dit spel draait net om het veroveren, waarom die feature afnemen?

Ach ja het is voor de bouwers 'het paradijs' ik wacht nog rustig af op wereld chi, hoop dat die ook snel komt met snelheid 3 of hoger ofzo.

Zou een beetje oneerlijk zijn wereld maken voor de nieuwelingen en de meer ervaren en meestal betalende spelers een rot wereld geven waar weer moraal op is etc etc ..
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Zou een beetje oneerlijk zijn wereld maken voor de nieuwelingen en de meer ervaren en meestal betalende spelers een rot wereld geven waar weer moraal op is etc etc ..
Dit besef hebben wij maar al te goed, vandaar dat jullie ('oudere'/'ervaren' spelers) de eerstvolgende wereld ná Hyperborea wel gezellig zullen vinden denk ik. ;)
 

DeletedUser11733

Gast
op zn bob de bouwer is het totaal overbodig om te verkorten, net als commandant , kapitein, en hogepriester. + Dat er geen kip op deze wereld komt denk ik dat deze wereld innogames meer kost dan het op gaat leveren

ik zat eigenlijk op een wereld te wachten die alles precies het tegenovergestelde heeft.
 

DeletedUser

Gast
Wat een verschrikkelijke wereld dit!!! Snelheid 1, moraal en dan nog niet eens kunnen veroveren??? Volgens mij heeft Grepolis daar een fout gemaakt, want spooksteden horen eigenlijk ook onder het veroveren, dus dat zal dan wel lastig gaan worden daar, haha!

Dit is echt iets voor SUPER NOOBS en zou me kapot schamen als ik daar zou starten zeg!!! Wat een goed voorbeeld van de plank compleet misslaan door de makers van dit gedrocht!

Dat ze op dit moment zo'n wereld openen, terwijl er weet niet hoeveel spelers al maanden zitten te wachten op een 2e Lambda met minimale snelheid 3, geen moraal en met het oude kolonisatiesysteem... echt waardeloos dit en als het nog lang duurt voordat er zo'n snelle leuke wereld komt, stop ik geheid met het hele Grepolis. Duurt namelijk wel 10 jaar voordat deze noob wereld eens vol zit!!!

Zo, ik ben dus heel erg boos, ontzettend teleurgesteld en heb even mijn hart gelucht... Hopelijk doen ze hier eindelijk eens wat mee, want dit is werkelijk te zot voor woorden!
 

DeletedUser

Gast
Niet dat ik hier ga spelen maar toch heb ik een vraag omdat ik nieuwsgierig ben hoe het nu zit op deze wereld..

@ Kroenuh

Komt er een ww fase op deze wereld? Want het is onmogelijk 20 steden op 1 eiland te krijgen als je niet kunt veroveren. De kans is zo goed als nihil dat een eiland vol spookjes komt te zitten of genoeg open plekken om te stichten. Op een eiland zonder boerendorpen waar je wel kunt stichten kan je weer geen ww's bouwen.

Zoals ik al zei.. gwn nieuwsgierig :p en wellicht intressant voor de spelers die hier wel willen gaan spelen.
 

DeletedUser15574

Gast
Dit besef hebben wij maar al te goed, vandaar dat jullie ('oudere'/'ervaren' spelers) de eerstvolgende wereld ná Hyperborea wel gezellig zullen vinden denk ik. ;)
ik denk door dit bericht dat de volgende wereld het omgekeerde van deze wereld is dus
niet stichten
geen moraal
hoge snelheid
 
Bovenaan