• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Hyperborea

DeletedUser

Gast
Ach mensen bekijkt het zo: het is i.i.g. 100% zeker dat de volgende wereld geen moraal heeft. Het is namelijk moraal, moraal, geen moraal. Aangezien de laatste twee werelden Phi en Hyperrr moraal hebben...

Nee fout!
Er is ooit gezegd dat er minimaal 2 werelden met moraal tussen moeten zitten, dit zouden er in principe ook 3 kunnen zijn. ;)
100% zeker is het dus niet.
 

DeletedUser13380

Gast
Bekijk het zo:

Gewone wereld = voor iedereen, beter voor de ervaren mensen onder ons
Heldenwereld = was bedoeld voor mensen met ervaring, aangezien er ook enorm veel beginners zijn (of toch redelijk), voor mij fail
Hyperborea = Kleuterwereld, waar de grotere evenveel kans krijgen als de kleuters. Bazen springen er minder tussenuit ;)


Eigenlijk is het bij de laatste denk ik de kunst om eerst een grote spookstad te vinden of te stichten en dan pas man te gaan maken :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Eigenlijk vind ik dat er op zo'n wereld iets tegenover aanvallen moet staan. Want, behalve de groei van je tegenstander afremmen, heeft aanvallen nu geen enkel nut meer. Alhoewel, ik er toch op ga spelen. Aangezien altijd online zijn, minder invloed heeft :)
 

DeletedUser13380

Gast
idd :D

En... CP Rabbid? De kunst is in het begin geen man maken, dan valt er echt NIETS te rapen :D
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik denk niet dat ik in deze wereld mijn goesting zal vinden: ik moet kunnen veroveren.
Ik hoorde gelukkig dat er nog een andere wereld dit jaar nog eraan kwam. Ik hoop dat dit dan eerder een wereld wordt waar ervaring voor nodig is.
 

DeletedUser13380

Gast
Ja, dan wordt je juist gefarmd ;)

Ik blijf erbij, voor mensen met wat ervaring is dit een rotwereld. Voor beginners kan ik het begrijpen.

Misschien even de smaak van een nieuwe wereld weer proeven en dan hop naar Chi! :)
 

DeletedUser13380

Gast
Mag dat niet in pm? Of dat hij de startdatum mag zeggen? ;)

Ik vermoed dat de 2 werelden dicht bij elkaar starten, dus... Morgen Chi aankondiging! :D
 

Noorddam

Harpij
Was ik blij dat ik onder aankondiging Hyperborea zag staan.
Helaas weer eens prut instellingen. Ik ga er wel even starten om te zien hoe hyperboring het word.
Maar wat maakt het uit, hierna zal er heel snel een nieuwe wereld komen met goede instellingen! (Als ik Kroenuh mag geloven ;))
Maar pas op Kroenuh, belofte maakt schuld!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Was ik blij dat ik onder aankondiging Hyperborea zag staan.
Helaas weer eens prut instellingen. Ik ga er wel even starten om te zien hoe hyperboring het word.
Maar wat maakt het uit, hierna zal er heel snel een nieuwe wereld komen met goede instellingen! (Als ik Kroenuh mag geloven ;))
Maar pas op Kroenuh, belofte maakt schuld!
Geen zorgen, ik heb niks te vrezen en jullie zullen mij dankbaar zijn zodra ik de volgende wereld aankondig. ;)
 

DeletedUser

Gast
Zo zonde dit, er zijn grote groepen spelers op oudere werelden die zitten te smachten om een nieuwe start en dan eerst de nieuwelingen voor laten gaan ? Echt heel erg jammer. Mag inderdaad hopen dat de nieuwe wereld er snel aan gaat komen anders kunnen er wel eens hele volksstammen gaan afhaken :rolleyes:

Voorkeur gaat (na nu ook op Sigma te spelen) uit naar het oude veroveringssysteem, het nieuwe blijft een drama als ik eerlijk ben
 
Bovenaan