• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nachtwaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19689

Gast
Ik ben aan het volgende hoofdstuk bezig. Al is de kans wel groot dat je van mij wint qua argumenten, zoveel weet ik er ook niet over. Maar, ik ga het je toch moeilijk maken:p
 

DeletedUser

Gast
Ik ben aan het volgende hoofdstuk bezig. Al is de kans wel groot dat je van mij wint qua argumenten, zoveel weet ik er ook niet over. Maar, ik ga het je toch moeilijk maken:p

Als er mensen zijn met een andere mening, moet je ze naar van die Goelag-kampen sturen, net als echte communisten!
 

DeletedUser19689

Gast
Those who believe in telekinetics, raise my hand

Rolf, die is zo geniaal Araluen.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben aan het volgende hoofdstuk bezig. Al is de kans wel groot dat je van mij wint qua argumenten, zoveel weet ik er ook niet over. Maar, ik ga het je toch moeilijk maken:p

Ik kijk ernaar uit :) Je hoeft al die vormen niet meer apart toe te lichten. Voor ik koos tussen kapitalisme en communisme heb ik me eerst in beide verdiept. Ik ben meer benieuwd naar hoe jij denkt dat communisme wél kan werken voor miljoenen mensen en daarbij rekening houdend met de aard van de mens :)
 

DeletedUser19689

Gast
Ik kijk ernaar uit :) Je hoeft al die vormen niet meer apart toe te lichten. Voor ik koos tussen kapitalisme en communisme heb ik me eerst in beide verdiept. Ik ben meer benieuwd naar hoe jij denkt dat communisme wél kan werken voor miljoenen mensen en daarbij rekening houdend met de aard van de mens :)

Ik heb net een nieuw hoofdstuk geschreven. Over de vrijheid weliswaar.
 

DeletedUser

Gast
Zeg ik toch ook niet.

"Hier benadrukt Marx duidelijk dat persoonlijke vrijheid inderdaad belangrijk is. Sterker nog, enkel in een Communistische Maatschappij is echte vrijheid echt mogelijk. In het Kapitalistisch systeem is de vrijheid van het proletariaat altijd beperkt. "

Dacht dat jij het ermee eens was.
 

DeletedUser19689

Gast
Hier bedoel ik ook niet totale vrijheid mee. Ik bedoel enkel meer vrijheid en inspraak dan dat nu het geval is door het proletariaat. Totale vrijheid kan ook niet in Communisme. Daarboven schreef ik bv. over Planeconomie wat niet in het plaatje van total vrijheid past.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan