• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Praattopic Achilles

DeletedUser10508

Gast
Mensen belachelijk maken, maar je noemt de topic wel 'Voetballerke/KeyserSoze'? ;)
Hoe dan ook, ik had nog een paar vragen maar die stel ik via Pm in game.



Edit:
Ook wil ik even jou duidelijk maken dat dit de wereld 'ACHILLES' is en dus niet 'CHI'. Wat je op chi bereikt hebt, heeft niks te maken met wat je (zou) kunnen bereiken in Achilles. Je kan meer bereiken, maar ook minder! Dus ga niet direct over 'Chi' praten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19642

Gast
Hier gaan we weer ...




tqy.png


effen tussen in een print screen ;)

Mensen dneken vast die voetballerke die steld niets voor wat doet ie daar eigenlijk allemaal ;)

in ouroboros hebben ze nog nooit zo iets gezien ;)

dus ik vraaf me af of ooit hier wel iemand wordt aangevallen ?

lol sta nu al bijna top 25 deffensief en speel amper ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13200

Gast
Hier gaan we weer ...




tqy.png


effen tussen in een print screen ;)

Mensen dneken vast die voetballerke die steld niets voor wat doet ie daar eigenlijk allemaal ;)

in ouroboros hebben ze nog nooit zo iets gezien ;)

dus ik vraaf me af of ooit hier wel iemand wordt aangevallen ?

lol sta nu al bijna top 25 deffensief en speel amper ;)
Gefeliciteerd
 

DeletedUser15406

Gast
mensen denken daar heb je meneer weer die luidkeels roept dat hij poepgoed is en dat hij nog net niet over het water heen kan lopen
maar mensen weten daarnaast ook dat je niet terug deinst om een vuil spel te spelen en gebruik maakt van mollen en dubbel accounts

Respect krijg je niet zomaar met een paar puntjes, dat zul je moeten verdienen als waardige speler
(mag je leuke punten halen maar je blijft een droeftoeter)
 

DeletedUser10508

Gast
mensen denken daar heb je meneer weer die luidkeels roept dat hij poepgoed is en dat hij nog net niet over het water heen kan lopen
maar mensen weten daarnaast ook dat je niet terug deinst om een vuil spel te spelen en gebruik maakt van mollen en dubbel accounts

Respect krijg je niet zomaar met een paar puntjes, dat zul je moeten verdienen als waardige speler
(mag je leuke punten halen maar je blijft een droeftoeter)
+1

Respect krijg je niet op 1,2,3...
 

Armand0

Manticore
Nog maar 1,2 miljoen def punten (oftwel 300% van wat je nu hebt) en je haalt me in met de rang 1.

Niet zo moeilijk om in het begin veel def punten te halen eh;)
 

DeletedUser19642

Gast
@ meerdere...

Respect die bekom ik wel op mijn manier

Mollen heb ik niet op deze wereld meerdere die ik kende zijn gestopt hier of spelen niet meer onder de accounts die ze eerst hadden ...

Dubbel account heb ik niet zoals je kunt zien is voetballerke verwijdert

Deff punten vraag ik niet om ik krijg ze ik blok aanvallen waar ik kan ik verleis wat ik win wat

1ste award is binnen Verdediger van de dag

Volgende eerste aanvallen zijn al op weg dus wordt weer een drukke dag morgen ;)

Dat meerdere me aanvallen in groepjes van 4 is een goede tactiek smorgends / snachts / smiddags / allemaal leuk dat houd de moed hoog om door te gaan ;) echter zullen we naar het eind resultaat maar streven zeker?

verlopig liggen er 2 kolo's in me front steden wat velen echter niet weten is dat ik ook met 2 kolo's lig in front steden dus het verhaal van vandaag blijft het zelfde ;) straks verlies ik er 2 waar ze ganse dag werk aan gehad hebben en ik heb er gewoon 2 bij maar dan dichter koloniseert en beter kwa ligging effen een sterke cluster maken verder heb ik met niemand verlopig broblemen op geen nkel andere windrichting mocht dat echter plots wel zo zijn dan ga ik toch gewoon wat gebied er bij nemen hoe meer aanvallen hoe meer vreugde ;)
 

DeletedUser4645

Gast
Sarcasme wint het van het welgemeende
maar helaas Heer blaasvoetbal , vermeld ook even dat je ondanks all steun van Ouro die blijkbaar heel veel van je kunnen leren als ze dit nog nooit hebben gezien!!
Er toch weer 2 steden van je zijn overgenomen proficiat en ga zo door
 

DeletedUser19642

Gast
maar helaas Heer blaasvoetbal , vermeld ook even dat je ondanks all steun van Ouro die blijkbaar heel veel van je kunnen leren als ze dit nog nooit hebben gezien!!
Er toch weer 2 steden van je zijn overgenomen proficiat en ga zo door


niet vergeten dat ik hier alleen lig in dit gebied en dat jullie met zen 4 moeten zijn om ook een kolo te kunnnen leggen in men steden ...

verder ben ik nog lang niet weggewerkt in dat gebied dus de komende paar maanden veel succes ..

ow en jehebt er 2 maar ik heb er ook 2 niemand heeft het nog gemerkt das alles ;)
 

DeletedUser15406

Gast
@ meerdere...



Mollen heb ik niet op deze wereld meerdere die ik kende zijn gestopt hier of spelen niet meer onder de accounts die ze eerst hadden ...

Die zijn zo weer aangemaakt toch? Toch blijf je een droeftoeter in mijn ogen en alle uithaal om jezelf te bewijzen.... Sad!
Want het respect waar je naar zoekt, loopt alleen maar extra vertraging voor jezelf op
 

DeletedUser19642

Gast
Die zijn zo weer aangemaakt toch? Toch blijf je een droeftoeter in mijn ogen en alle uithaal om jezelf te bewijzen.... Sad!
Want het respect waar je naar zoekt, loopt alleen maar extra vertraging voor jezelf op

Over het feit dat iedereen mollen heeft en dergelijke boeit me weinig hoor ik heb op elke wereld het zelfde tafereel al gehad ik val mensen aan ik neem steden over en voorje het weet sturen ze een pm om een oplissing te vinden dat ze rustig grepolis kunnen spelen ze sturen info door en doen alsof hun neus bloed in de hoop dat je niets meer gaat doen ...

dat heb je dan ... kan ik weinig aan doen kan moeilijk de ganse wereld waar ik begin op te spelen blokken toch ;)
 

DeletedUser4645

Gast
niet vergeten dat ik hier alleen lig in dit gebied en dat jullie met zen 4 moeten zijn om ook een kolo te kunnnen leggen in men steden ...

verder ben ik nog lang niet weggewerkt in dat gebied dus de komende paar maanden veel succes ..

ow en jehebt er 2 maar ik heb er ook 2 niemand heeft het nog gemerkt das alles ;)
\

je denkt zeker dat je met spelers van je eigen soort te doen hebt?
die 2 stichtseltjes bedoel je , dat is het enige wat je kan , interneren , stichten en veel blaten
 

DeletedUser19642

Gast
\

je denkt zeker dat je met spelers van je eigen soort te doen hebt?
die 2 stichtseltjes bedoel je , dat is het enige wat je kan , interneren , stichten en veel blaten

-300-TERROR-FF3-ROME 3,531 apestaart KeyserSoze The inglorious piratesLG OUROBOROS. 2013-09-24 06:44:55
-300-TERROR-FF2-ROME 10,737 apestaart KeyserSoze The inglorious piratesLG OUROBOROS. 2013-09-24 05:59:35

Sinds wanneer kan je stichtingen overnemen ;)

en met je rondstuur pm's van ik ga niet stoppen met overnemen lol je hebt nog geen enkel stadtje verovert van me jij als ik actief ja als ik op blokage stond dan wel dan ben je sterk ;)

en tuurlijk heb ik wat intern maar jullie moeten verdoemd veel doen zeg met veel spelers om 2 stadtjes te pakken lol

en heb er zo nu nog een pak ! ;)

en ondertussen lekker bouwen en zo je wild me uit achilles lol dan ben je nog x aantal jaar bezig denk ik je hebt voordeel ik zat in VM je had tijd voor te bouwen maar dat is nu voorbij ;)
 
Bovenaan