• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser19654

Gast
Ik kan #100 blijkbaar nog gewoon meedoen haha, ik ga niet volgende week maar de week daarop pas op vakantie :D
 

DeletedUser

Gast
Ik was sarcastisch (had ik wel iets duidelijker kunnen laten blijken:p).
Oh, ik had het niet door omdat het op TribalWars wel enkele keren gebeurd is dat de potjesnummers door elkaar werden gegooid om een jubileumpotje goed uit te laten komen. :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Klopt, in dat geval komen we op een gelijkstand. En gezien de stem van Relax denk ik dat wij het erover eens zijn dat we ons terugtrekken uit de race en Dutchgirl mag leiden?
 

DeletedUser19654

Gast
Nouja... ik had toch wel een goed onderbouwde stem... helaas heb ik weer gewoon pech...
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Jammer, nu heeft volgens mij het betere potje verloren maar niks aan te doen.
Komt het potje van de mods wel weer terug?
 

DeletedUser

Gast
Wel kan de rol op dit forum vrij overpowered worden. Mocht er een inactievenviller in het huidige potje zitten, zou deze alles en iedereen kunnen verwoesten, niet?

Robin, besef wel dat door al die (onnodige) heisa voor potje 100 er veel meer inschrijvingen zijn dan normaal gesproken, normaal 20 is nu 30.
 

DeletedUser

Gast
Nee het zijn toch altijd vooral burgers die inactief worden, alhoewel dit natuurlijk ook puur toeval kan zijn en er niet per se een verband hoeft te zijn tussen je rol en je mate van inzet.
 
Bovenaan