• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door 007jelmer

  1. 007jelmer

    Discussie Updates discussietopic

    Als jullie ook spelupdates kunnen posten, kunnen jullie dan ook even het fatsoen nemen om op mijn klachten/vragen te reageren?
  2. 007jelmer

    Open spel Nachtwaker

    We laten het wat langer duren.
  3. 007jelmer

    Open spel Nachtwaker

    De legendarische nachtwaker leeft
  4. 007jelmer

    Pandora's doos alleen voor goud?

    Een event met een beetje uitdaging (zoals dit event) was wel welkom, echter is dit een beetje 'overdone'.
  5. 007jelmer

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Als het niet voor alle spelers toegankelijk is, blijft het dezelfde discussie. Indien het gewoon toegankelijk is voor iedereen, is er geen discussie.
  6. 007jelmer

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Kap gewoon met al die scripts. Er komt alleen maar gezeik van, zie ook nu. Naast dat het in dit geval nog steeds un-fair is en blijft, worden er ook aan de lopende band allerlei soorten bots door spelers losgelaten in het spel waar jullie niet krachtig genoeg tegen kunnen acteren. Bijvoorbeeld...
  7. 007jelmer

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Ik zie graag nog een openbare reactie van @Kroenuh tegemoet. Het is uiteindelijk zijn beslissing geweest om het goed te keuren, ondanks dat hij wist dat het niet voor iedereen toegangelijk is. De inhoud en werking van het script is verder nog steeds niet echt van toepassing in de discussie op...
  8. 007jelmer

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Toch klopt er iets niet hier. Naast de werking van dat script, dat is eigenlijk niet eens zo interessant voor de discussie, wordt er door @DonFrank letterlijk aangegeven: Ja dames en heren. Lees het even goed. Éen specifieke alliantie. Even fictief, bij wijze van spreken: Ajax wil geen...
  9. 007jelmer

    Open spel Nachtwaker

    Hallo, semi-bondgenoot
  10. 007jelmer

    Kleine tempel omschrijving

    Jaren de tijd om een nieuw eindspel te ontwikkelen, en het dan toch laten liggen bij de puntjes op de 'i'. Teleurstellend.
  11. 007jelmer

    Kleine tempel omschrijving

    Freunden, Zo luidt de effect-omschrijving van één van de kleine tempels op Taranto: Zeus Eenheden met Scherp wapens vallen aan met 6% meer kracht Nu zijn 'scherp wapens' mij niet bekend in het spel, dus ik wil graag weten waar dit dan op slaat? Eventueel wordt er gewoon slag-, steek-...
  12. 007jelmer

    Open spel Nachtwaker

    Tijden van komen en gaan. Al moet ik erkennen dat 'de tijd van gaan' de lengte van 'de tijd van komen' gaat overschrijden.
  13. 007jelmer

    Feedback Nieuwe Olympus wereld: Sinop

    Product van kapitalisme!
  14. 007jelmer

    Feedback Nieuwe Olympus wereld: Sinop

    Wellicht maak je het meest kans bij het Innogames hoofdkantoor in Hamburg. Al krijg ik sterk het vermoeden dat die bij de rellen rond de G7 top enkele jaren geleden verloren is gegaan, en wij dus deel uit maken van een stuurloos schip.
  15. 007jelmer

    Feedback Nieuwe Olympus wereld: Sinop

    Met liefde, Konkerer Swen.
Bovenaan