• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door ACMML

  1. Feedback Dionysia 2022

    Nou lekker handig ineens is het compleet verdwenen:eek:
  2. Olympus : Verdedigende eenheden

    Dan is het wel heel vreemd dat wij gewoon Cerberussen erin hebben liggen
  3. Feedback Egeïsche gevechtsschepen

    Ben je niet de enige ik heb het zelfde euvel En na de update van vandaag ziet mijn scherm er zo uit
  4. Discussie Nieuwe wereld

    ik zeg ook niet dat ze het goud moeten afschaffen want dat is gewoonweg niet mogelijk maar zou graag een wereld wil zien zonder goud gebruik, net zoals vroeger gewoon puur op je skills spelen
  5. Discussie Nieuwe wereld

    Beste Medespelers, Bij velen is het goud gebruik een doorn in het oog, helaas zal INNO daar geen veranderingen in gaan brengen want het zijn inkomsten voor hen. Het speel plezier wordt door dit goud gebruik bij veel spelers weg gehaald jammer genoeg en veel spelers haken ook af, mede hierdoor...
  6. Discussie Wereld Byllis

    Echt waar slaat dit in vredesnaam allemaal op, ik zie hier totaal geen scheldwoorden of andere beledigingen in maar zal wel aan mij liggen Dit is pure vervuiling van het AF en hoop dat de Mods hier wat aan gaan doen
  7. Grepolis Offline

    Echt krijg er de hik van dat er toch weer mensen zijn die wel kunnen en daarmee lekker kunnen knallen omdat andere toch niks kunnen Ben wel heel benieuwd wat er deze keer niet goed is gegaan
  8. Grepolis Offline

    Hier net zo, lijkt wel of de server er volledig uitligt bij INNO
  9. Wereld Lindos

    kan weg het is alweer opgelost
  10. Wereld Lindos

    Ik kan ineens niet meer inloggen op de wereld Lindos zijn er meer mensen die daar last van hebben @support weten jullie of er iets gaande is
  11. Spartaanse Huurmoordenaars

    Yup is nu weer weg, er gaat iets goed verkeerd
  12. Spartaanse Huurmoordenaars

    Laat maar is nu wel actief
  13. Spartaanse Huurmoordenaars

    Er zou vandaag om 10.00 een nieuw Event starten, heel even stond rechts onderin de boog schutter van het event maar nu is er nog steeds niks Kan Support misschien even kijken wat er mis gaat en even iets laten weten alvast dank
  14. Community Stem welke instellingen de volgende wereld moet krijgen!

    Eindelijk dat de spelers eens duidelijk kunnen maken wat voor hun een goede speelwereld instelling is. Misschien dat er eens geïnventariseerd kan worden hoeveel spelers er nu daadwerkelijk een wereld willen hebben zonder moraal, want dan zou je ook misschien kunnen zeggen we openen 2x per jaar...
  15. Discussie Schorsing op een WW eiland

    Ik begrijp iets totaal niet meer: Als je in VM gaat en je ligt op een WW eiland dan blijft die stad gewoon aanvalbaar. (en dat is helemaal top moet ik zeggen) ... Vakantiemodus met een wereldwonder Indien een speler in vakantiemodus gaat en hij heeft steden op een wereldwonder-eiland. Heeft de...
Bovenaan