• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Appelsnoes

  1. Appelsnoes

    Feedback Grepolympia

    Vraag me ook af wat de beste verhouding is om je ervaringspunten te spenderen. Ik neem aan dat het gelijk verdelen al redelijk in de buurt van de optimale combinatie zal zitten.
  2. Appelsnoes

    Discussie Spelupdate 2.90

    Het eerste wat ik zag dat veranderd was, was dat de zwaardvechters nu ook op hun afbeelding in de kazerne een versmalling in het midden van hun zwaard hebben. Eerst was dit namelijk alleen zo als je met je muis op de afbeelding ging staan, zodat hij groter wordt en je meer info krijgt. Echter...
  3. Appelsnoes

    Vraag Sluiten van wereld Byzantion

    Zie het ja :(
  4. Appelsnoes

    Vraag Diegene Onder Je

    Als mensen ergens in geloven dan bestaat datgeen ook. Ook al zou het maar in gedachten zijn. Ofwel: ja. Gaat jouw antwoord op deze vraag op bladzijde 261 of 262 terecht komen?
  5. Appelsnoes

    Vraag Sluiten van wereld Byzantion

    Ik en vele Byzantijnen met mij vragen ons af wanneer deze wereld nu écht haar deuren sluit. De melding ''Deze wereld wordt over 0 dagen gesloten.'' staat ondertussen namelijk al ruim 2 dagen boven aan het scherm. Heeft dit iets te maken met het event ''Commandant voor Rome''? Is de...
  6. Appelsnoes

    Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

    Zet mij ook maar op de lijst :bericht:
Bovenaan