• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Artaxerxes

  1. Artaxerxes

    Discussie Wereld Carystus

    Leuk om dit te horen Yaot! Ik wens je alvast veel speel plezier toe. Deel je ervaring zeker en vast ook op het forum, is altijd wel leuk om te lezen :)
  2. Artaxerxes

    Discussie Wereld Carystus

    Iedereen heeft natuurlijk zijn preferenties 8-)
  3. Artaxerxes

    FIFA wereldkampioenschap voetbal Qatar 2022

    Je zou het misschien niet geloven maar had Argentinië als 3e keuze, na België en Frankrijk. Ik denk ook dat Portugal deze keer minder zal presteren aangezien Ronaldo onder vuur zit met zijn recentelijke controversiële interview.
  4. Artaxerxes

    FIFA wereldkampioenschap voetbal Qatar 2022

    Hey beste vrienden, Wie is er allemaal volluit aan het uitkijken naar 't WK 2022? Laat ook eens horen wie je denk dat dit jaar zal winnen? Ik zit te twijfelen tussen Frankrijk en België !
  5. Artaxerxes

    [Muziek] Welk nummer luister je nu?

    Is een goede background plaatje
  6. Artaxerxes

    Discussie Wereld Carystus

    Top! Laten we er iets leuks van maken :D
  7. Artaxerxes

    Vraag mijn geschenk

    Als je op een nieuw wereld gaat beginnen kan je een support ticket aanmaken en vriendelijk vragen of zij uw 10 jaar cadeau geschenk willen overzetten naar je nieuwe wereld.
  8. Artaxerxes

    Annulatie eilandopdracht

    Hallo, Ik zou graag een suggestie willen geven om een optie te plaatsen voor een gekozen eilandopdracht te annuleren. Wanneer men één van de twee opties bij een eilandopdracht gekozen heeft, dan heeft men (als ik het goed heb) 24h de tijd om deze to voltooien. Soms heb ik de neiging om snel een...
  9. Artaxerxes

    Wereld zonder instant buy

    Zou wel tof zijn, maar dat betekent minder tot geen inkomsten voor Innogames die een wereld (voor gratis) zouden moeten draaien. Ik geloof dat zoiets niet zo meteen zou komen :confused:
  10. Artaxerxes

    Tabbladen forum

    ROOD: OFF:
  11. Artaxerxes

    Feedback Bezweringscirkel

    Ik denk dat ze het voormalige topic gebruikt hebben om oude suggesties/feedback openbaar te stellen zodat er geen duplicates aangekaart worden.
  12. Artaxerxes

    Oldschool

    Het zou inderdaad wel tof zijn om een "oldschool / classic" wereld te hebben voor de nostalgie liefhebbers. Zou er genoeg aanvragen komen, dan geloof ik dat ze wel het een of ander kunnen regelen, maar met één of twee mensen die het aanvragen op de forum zou niks van komen vrees ik. Misschien...
  13. Artaxerxes

    Gameplay Beperking goudmarkt

    oplossing: een handicap instellen voor goud gebruikers.
  14. Artaxerxes

    Feedback Goddelijke Beproevingen

    Leuk idee maar slecht uitgevoerd. De balans was geflawed, er zaten bugs in (bv. het rekutreren van bepaalde myth. wezens die niet aanwezig waren in een bepaald wereld zoals Apollonia). Het evenement was ook té kort vond ik. Maar voor de rest was het oké. Een evenementje hebben is altijd wel tof...
Bovenaan