• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door denorme

  1. Oldschool

    Het goud hoeft heus niet weg hoor, heb het voornamelijk over 1x of 2x snelheid en oude systemen.
  2. Oldschool

    Ondertussen speel ik nu met mijn oude grepo vrienden (een 8tal) terug op Achilles omdat deze als enige aansluit bij onze wensen. Jammer dat we nooit nog iets op deze wereld zullen kunnen betekenen en onze oceaan praktisch leeg is. Wij zouden het enorm appreciëren mocht een gelijkaardige wereld...
  3. Oldschool

    Ik zag enkele forum posts vanuit 2015 die hetzelfde 'probleem' aankaarten. Ik vraag mij af of het voor InnoGames daadwerkelijk onmogelijk is om dit voor de oude spelers te doen? De andere werelden hoeven niet te stoppen? Deze 'Oldschool wereld' zou gewoon een extra wereld zijn voor de oude garde...
  4. Nieuwe Trage Wereld

    Ik mis dit ook, heb hier net een post over gemaakt. Ik zou veel doen om weer een oldschool, trage Grepolis ervaring te hebben.
  5. Oldschool

    Dag allemaal! Lang hier niet geweest. Backstory: Ik speel Grepolis al vanaf de lagere school (Alpha wereld), ik ben nu 22 jaar en het laatst heb ik gespeeld in 2016. In 2016 heb ik dit op Achilles gedaan. Dit omdat het dichtst aansluit bij de 'oldschool' Grepolis. Ik had enorm graag terug...
Bovenaan