• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Diddi Magmotar

  1. Pandora's doos alleen voor goud?

    Welkom bij Inno :). We zullen het niet hebben over mensen met een baan die niet overdag de optie hebben om een uur lang elke 4-6 minuten ff te klikken. Die zijn namelijk nog zieliger.
  2. Hoe verder?

    Het kan maar dat is eigenlijk uitstel van executie.
  3. Waar blijft het event?

    Op de aankondiging van vandaag las ik dat er kennelijk al 8 dagen een event bezig is.... Hoe zit dit?
  4. Hoe verder?

    leuk maar met nog minder dan 500 active spelers lijkt me dat niet echt een idee. Daarbij heb je het probleem dat ik een nieuw account aan kan maken en zo als "noob" lekker mee speel op de amateurservers.
  5. Wedstrijd De schatkamer van Olympus

    och gunst dat is waar ook. Kan op zich ook wel weg ja....
  6. hoe kan het..

    Daarnaast winst maximalisatie intern dus zo min mogelijk mankracht/tijd om iets te ontwikkelen. Het is ook vrij duidelijk dat het niet eerst op de testserver is uitgeprobeerd aangezien dat wel had opgevallen.
  7. hoe kan het..

    Nouja vrij simpel: 1. Mods van grepo kunnen er niet veel aan doen. 2. Software ontwikkelaars van innogames kunnen beter eerst hun veterstrik diploma halen.... MAND
  8. Autisme

    Ach waarom zou je het risico willen nemen dat je er iets of iemand mee raakt? Dat heeft toch ook geen meerwaarde? Noem iemand lekker een pepernoot ofzo, er zijn zat woorden te verzinnen waarmee je het gewoon kan voorkomen....
  9. Autisme

    Het zal inderdaad wel helpen als dat 3 eeuwen oude reglement een keer wordt aangepast. Met name het kopje fairplay is absoluut niet te doorgronden. Zaken als de aanvalsbann na 12 aanvallen uit een zelfde stad binnen een minuut.
  10. Autisme

    STRAFPUNTEN geven natuurlijk.
  11. Zoek functie meldingen

    filter op stad zou wel een goede toevoeging zijn op de huidige filters inderdaad.
  12. Regel aanval limiet per minuut

    Nouja jullie kunnen beter beoordelen dan mij in hoeverre het werkt. Daar heb ik de info niet voor. Maar ik begrijp dat het niet gaat veranderen :).
  13. Regel aanval limiet per minuut

    hmm ik zie niet echt in hoe het nu zou helpen, 11 per stad per minuut doet wel iets als elke speler maar 1 spam stad zou hebben. Echter als deze tactiek (die onderhand verboden is) gebruikt werd vroeger had men er een stad of 10 voor minimaal. Na 10 aanvallen uit 10 steden is de minuut wel weer...
  14. Regel aanval limiet per minuut

    Momenteel als je meer dan 11 aanvallen naar 1 speler stuurt binnen een minuut kan je voor een paar uur gee aanvallen met sturen. Je krijgt een zogenoemde aanvalbann/pentalty. Is het niet een beter idee om er gewoon een limiet op te zetten? Bij Tribalwars hebben ze zo iets dergelijks voor...
Bovenaan