• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Diddi Magmotar

1. Wereld Rhamnus

Stichten, gaat je bb niet van weg namelijk.
  2. Functionaliteit Een server die niet vast loopt.

@Kroenuh werk aan de winkel
  3. Wereld zonder goud

lekker met de ww's ook. Ik zou aangeven dat ik zonder goud speelde in dat geval.
  4. Algemeen praattopic Pandosia

Nou, dat is ook geen beste zin.
  5. Wereld zonder goud

Praten kost energie en dat verkrijg je van voedsel wat niet gratis is. Dus zelfs praten is indirect niet gratis.
  6. Wereld zonder goud

@Zeus12 met alle respect. leer gewoon met die goudhandel omgaan. Als je elke 10 minuten gs kan opeisen kan je ook ff de markt checken. Doe dat op de juiste wereld en je hebt zo weer 50k op een wereld (1e 8 weken). Dan heb je echt zat goud om wat mee te kunnen. Als je met dat goud en de alle...
  7. Algemeen praattopic Pandosia

Ja voor een ramkraak was dit natuurlijk een beetje een droevig resultaat kwa aantallen. Betreft die ramkraak, ja het was wel de perfecte manier om iemand die elke ochtend iedereen wakker komt maken op zijn plek te zetten. Dat had van onze kant natuurlijk niet anders geweest. Tis alleen een...
  8. Wereld zonder goud

Mocht er ooit een wereld zonder entreeprijs en zonder goud komen zal ik van de partij zijn om je ongelijk te bewijzen.
  9. Algemeen praattopic Pandosia

Eerder zijn er spelers voor gereport maar was het gewoon toegestaan.
  10. Algemeen praattopic Pandosia

De willekeur hier is wel idioot. Mag blij zijn dat de momiya/rezi/dyme gesloten zijn anders had ik per wereld ook meerdere AV banns gehad... Staat ook nergens dat het niet mag. En ja bug misbruik/spelbederf kan je alles wel op zetten. Mag toch hopen dat er duidelijkheid komt over wat wel en niet...
  11. Wereld zonder goud

Ik vind eigenlijk eerder het niet hebben van goud een zwakheid, omdat daaruit blijkt dat je een groot deel van het spel niet begrijpt. @Mega Bonk veel spelers pompen er helemaal niks in en trekken alles uit de goudhandel. Soms 10k in een uur. Door dat uit het spel te halen zorg je ervoor dat...
  12. Wereld zonder goud

Das lekker dan heb je een paar man met heel veel goud en de rest niks. Die handel zorgt er juist voor dat je nog iets kan zonder de portemonnee te trekken. Dat sommige dat niet begrijpen kunnen we ook niet helpen. Maar door dat weg te nemen wordt de ongelijkheid alleen maar groter.
  13. Wereld zonder goud

Ik denk serieus dat €5,- al een best redelijke drempel is. 95% van de spelers geeft nooit geld uit en zal daarom het een drempel vinden. Dan mis je alle goudhandelaren al die normaal nog altijd ff blijven hangel op een wereld. Ik zou er max 500 man verwachten maar het kan ook zomaar 200-300 zijn...
  14. Wereld zonder goud

Mocht het gebeuren dan worden alle andere werelden leeg getrokken kwa spelers, in het geval er geen entreeprijs is dan. Dat gaat inno niet doen omdat de inkomsten dan naar de knoppen zijn. En als er een entreeprijs is denk ik niet dat er genoeg spelers zijn voor een normale wereld...
  15. Stad markeren

Ik ben het hier wel mee eens, het zal best handig zijn om de optie te hebben een stad te markeren naast het vlammetje of de rook na een opstand/aanval. Het is ook niet iets wat anderen die het niet gebruiken hindert.