• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Egelman

  1. [Dion] Hall of fame

    Beste speler: brent, jari Beste alliantie: krampoes De beste alliantie speler: QueenTTA, banaantjelekker Het grootste ego: alyicia, giodam, flamingsouls Beste leider: QueenTTA Slechtste leider: Poes Meest overschatte alliantie: BS Meest onderschatte alliantie: Banaan Meest overschatte speler...
  2. Openbare schorsingen

    ik ben het niet eens met openbare schorsingen, maar meer transparantie omtrent de regels lijkt me niet overbodig, echter vrees ik dat je hierover tegen een muur praat...
  3. stichtplekken.

    het idee van steden te verlaten snap ik maar ik denk dat dit een tactisch deel van het spel verandert, voornamelijk op dominatiewerelden... als je 550 steden hebt neem ik aan dat je op achilles speelt en dan denk ik niet dat het relavant is want achilles boeit inno niet veel want die wereld...
  4. vuurballen

    leuk idee, ben altijd voor nieuwe toevoeginen aan het spel. Los daarvan is het wel belangrijk om te weten dat de film "Troy", net als veel andere films over de oudeid trouwens, gigantisch veel historische fouten bevat. Ik ben niet 100% zeker of dat hierop toepasselijk is maar vuurballen rollen...
  5. Discussie Wereld Heliopolis

    dit slaat ook weer nergens op, iets maar 0 is altijd 0 xd
  6. Discussie Wereld Heliopolis

    wat zeg jij nu? voor zover ik weet is vermenigvuldigen met 0 geen probleem :wink:
  7. Foutief handelen moderators

    proceeds to throw salt
  8. Foutief handelen moderators

    Klopt, ik heb hier natuurlijk helemaal geen direct bewijs voor. Echter merk ik gewoon aan meerdere voorbeelden dat dit niet het geval is. Het is ook helemaal mijn bedoeling niet hier om met het vingertje te wijzen en jullie kwaad aan te doen of dergelijke, wat wel mijn doel is is om dit spel...
  9. Forummoderator

    dit is altijd zo geweest.
  10. Foutief handelen moderators

    Beste In dit bericht zegt u ongefundeerde bewijzen naar uw en dat van het hele supportteam’s hoofd geslingerd te krijgen. Ik ben het slechts deels met u eens, namelijk dat u een hoop verwijten te horen krijgt. Echter zijn deze niet ongefundeerd, er zijn meerdere duidelijke problemen die...
  11. Discussie Wereld Carystus

    ongeloofelijk slechte instellingen
  12. Feedback Goddelijke Beproevingen

    wij kunnen er niet aan doen dat jij noob bent:D
  13. Discussie Wereld Byblos

    wss weer 10u 's ochtends zoals altijd
  14. Grepolis script GrepoTools.

    beste, ik heb enkele opmerkingen/vragen. ten eerste staat het grepotools knopje onder dat van grepodata city indexer, wat niet super handig is. vervolgens lijkt het bij mij niet echt te werken?? mvg Egelman
  15. valsspelen

Bovenaan