• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Hello Nurse

  1. Hello Nurse

    Vraag Sparta vs Hades

    nvm.. het is hersteld
  2. Hello Nurse

    Vraag Sparta vs Hades

    In de aankondiging staat dat het event week duurt, en het event zegt 38 dagen... Hoelang duurt het nu werkelijk?
  3. Hello Nurse

    Discussie Updates discussietopic

    Behalve het gebruikelijke vastlopen na een update, ook weer applausje voor de aankondiging van de update uren NA de update. Komt de aankondiging voor t event volgende week mss ook na het event? Lol Het is maar droevig gesteld met het ned. Support team
  4. Hello Nurse

    stoppen pandosia

    we gaan ook gewoon door hoor :) Maar snap het alleen niet zo goed! De officiële ranglijst van Inno ingame geeft 293 spelers aan, de persoonlijke database van een mod 316, dus deze wordt gehanteerd, en Inno zit fout? Moet dit topic dus verplaatst worden naar Bugs! :P
  5. Hello Nurse

    Spartaanse Huurmoordenaars

    nou, het supportteam heeft hier ook nog geen enkele reactie gegeven de afgelopen week, dus betwijfel het.
  6. Hello Nurse

    Statement GPC

    Dus uit de berichten van Tanja en hans valt te concluderen dat de nieuwe koers van Inno is dat men hun spelers cq vertegenwoordigers niet meer serieus neemt, en zelfs geen feedback meer geeft aan de spelers dmv de DevBlogs... Kwalijke zaak, ik vraag me af @ kroehuh waar hun focus dan wel op zou...
  7. Hello Nurse

    Droevig Nieuws

    Ik was er stil van... Wat een bewondering heb ik gehad voor je vechtlust, positiviteit en kracht! En wat zullen we je lach missen! Je wilde graag Grepo nog met ons afsluiten, zo jammer dat je op de laatste dag van Pella van ons bent heen gegaan.. Rust zacht lief diaantje, we zullen je nooit...
  8. Hello Nurse

    Discussie Bezweringscirkel event

    weg gevlogen :P
  9. Hello Nurse

    Discussie Bezweringscirkel event

    is een bug idd, en doorgegeven aan inno.. neem aan dat de ingredienten vergoed gaan worden dan, of items alsnog dubbel geplaatst worden
  10. Hello Nurse

    Discussie Bezweringscirkel event

    geweldig weer dit.... om 10.00 uur bericht krijgen dat vanaf 23 okt 10.00 uur 24 u lang alles verdubbeld wordt, en dan weer intrekken, en de items niet verdubbelen?
  11. Hello Nurse

    Discussie Bezweringscirkel event

    Er is ook nog weinig uitdaging, lol De bonussen van het ene event lopen nog, terwijl het volgende event al weer begint... Inno mag zo langzamerhand wel eens voor grotere inventaris gaan zorgen :P Overigens ben ik het wel beetje met Fol eens, ook bij het vorige event was ze niet aanwezig. Riekt...
  12. Hello Nurse

    Feedback Spelupdate 2.124

    Nope, ik heb zelfs WdW en AoW gewaarschuwd ivm deze fout, zodat ze support konden aanschrijven. Want dat is eerlijk nl, niet het bewust misbruiken van een fout.
  13. Hello Nurse

    Feedback Spelupdate 2.124

    Lol, misbruik maken van een fout, en dan ook nog klagen. Wees blij als je niet geschorst wordt.
  14. Hello Nurse

    Feedback Spelupdate 2.124

    in principe wel, maar van wat ik begreep heeft kroenuh ingegrepen en alle aanvallen gecancelled.
  15. Hello Nurse

    Feedback Spelupdate 2.124

    §6) Bugs Het spel is geen eindproduct en is onderhevig aan constante ontwikkeling en verbetering. Het is dus mogelijk dat fouten ("bugs") optreden. Het is niet toegestaan om bugs in je voordeel te gebruiken. Fouten dienen gerapporteerd te worden aan het team. Goed bezig dan, zelf de bug...
Bovenaan