• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Gollum Returns

  1. Gollum Returns

    Hoe verder?

    Voor dat is ooit moraal geïntroduceerd. Maar ja, als je met 24 klikken je GS weer vol hebt en binnen een half uur je clear weer volledig hebt opgebouwd dan doet moraal er ook niet echt toe. Ikzelf ben een 1.0 speler. Activiteit wordt beloond en het spel draaide simpelweg om de beste te worden...
  2. Gollum Returns

    Hoe verder?

    En grepo heeft ons ook uitgespeeld. Epsilon had ik nog duizenden biremen om een muur op te werpen, Corinthe had ik ook nog 20k bir, daarna nooit meer want altijd gouden muur met landdef werd de standaard. Maar dat is iets waar nieuwe spelers niet zomaar toe bereid zijn.
  3. Gollum Returns

    Hoe verder?

    Als ik heel eerlijk ben. De NL/BE server is dood. Ik vind het jammer, want heb er veel plezier beleefd. Zowel ingame als op het AF. Ik ben op zoek naar nieuwe uitdagingen uitgeweken naar de Duitse server, wellicht omdat de Duitse taal mij niet vreemd is en het bevalt mij daar wel. Ik ben al...
  4. Gollum Returns

    Rizinia deel 2

    Waarom projecteer je je eigen falen op Innogames? Innogames biedt de gelegenheid om extra dingetjes aan te schaffen door middel van events die je vervolgens kan opslaan in je inventaris, of direct kan inzetten. Als jij ze wel koopt maar niet gebruikt is dat niet het probleem van Inno, maar van...
  5. Gollum Returns

    Rizinia deel 2

    Kapitaal vernietiging? Grepo is een product waarmee Innogames geld verdiend. Niets meer niets minder. Dus voor Innogames is het sowieso geen kapitaal vernietiging. En voor de spelers die er goud insteken is het gewoon een spelletje waar ze plezier uit halen en geld aan uit willen geven. Dus...
  6. Gollum Returns

    Feedback Wereld Rizinia

    Alsof jij na 6 jaar spelen het spelletje al volledig onder de knie hebt. JC, hou op zeg. Ik heb volgens mij nooit een blad voor de mond genomen om wie dan ook te bekritiseren in de 8,5 jaar dat ik speel. Maar ik snap ook heel goed dat als je een compleet nieuw spelonderdeel introduceert dat je...
  7. Gollum Returns

    Wat te doen met het eindspel op rizinia

    Ik snap het probleem niet. De wereld is echt nog niet snel voorbij. GG heeft goed en wel 19% in handen, de nummers 2 en 3 zitten daar niet ver achter. GG en VVB zijn in een strijd verwikkeld, dus het verwijt dat de top alliantie`s met elkaar dealtjes maken is onzin. Dat kleinere alliantie`s...
  8. Gollum Returns

    Discussie Grepolis Speler Council

    Ik ga voor oldskool dus mijn stem gaat richting Tanja. Die nieuwe namen moeten zichzelf eerst maar eens bewijzen dat ze een nuttige bijdrage kunnen leveren. Zowel op het forum als ingame.
  9. Gollum Returns

    Politieke filosofie; leeslijst

    Goede analyse, en dat komt door goed betaalde lobbyclubjes. Als jij een kleine ondernemer bent met een goed idee ben je vooral druk bezig om je bedrijf op te bouwen. Multinationals die tot de status-quo behoren hebben lobbyisten in dienst om het beleid in Brussel te beïnvloeden. Ik vraag mij...
  10. Gollum Returns

    Politieke filosofie; leeslijst

    quatropost. Mensen zoals Baudet ken ik al heel mijn leven. Op vrijdagmiddag kwamen ze stappen. Meer geld op zak dan goed voor ze was. Vergelijkbaar met de kindjes die kanjer training krijgen op de montessori school. Natuurlijk gaan deze zwakzinnigen naar de universiteit omdat de Uni ook gewoon...
  11. Gollum Returns

    Politieke filosofie; leeslijst

    Triplepost: Baudet is tegen immigratie, nu loop ik daar ook niet echt warm voor maar je moet de achterliggende gedachte zien te vatten. Onze boeren krijgen bijvoorbeeld enorm veel subsidie. Dankzij die subsidie kunnen onze boeren vaak net het hoofd boven water houden. Nobel, maar de...
  12. Gollum Returns

    Politieke filosofie; leeslijst

    Dubbelpost: Baudet vraagt niets voor niets om een zakenkabinet omdat hij zelf weinig verstand heeft. Het is een elitaire VVD-er die leuk kan filosoferen maar die het zelf ontbreekt aan inhoud. De VVD-ers hebben namelijk ook nergens verstand van en vragen dus vooral het bedrijfsleven om mee te...
  13. Gollum Returns

    Vraag Maximum aantal inwoners

    Het is ook niet fout als je een stadje bouwt met een echte dikke clear, maar ik zie mijzelf als een vrij luie speler. Ik bouw liever al mijn stadjes zo snel mogelijk vol om daarna weer voluit aan te vallen. Maar omdat ik lui ben opteer ik liever voor meer GS productie en wat snellere...
  14. Gollum Returns

    Politieke filosofie; leeslijst

    En toch blijft Baudet een lam*** en neem ik hem niet serieus. Overigens, als je eens een hedendaagse roman wil lezen. Poubelle van Pieter Waterdrinker is een topper. Het overige werk van Pieter is ook lezenswaardig maar wat minder toegankelijk.
  15. Gollum Returns

    Vraag Maximum aantal inwoners

    Het geeft een leuk plaatje ruig, maar jij en ik weten ook dat je met een groot account net zo makkelijk 20k VS eruit gooit en dan maakt die ene clear van 400 VS niet zoveel meer uit.
Bovenaan