• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door jeangenie

  1. God bestaat...!!

    ik had het druk vandaar deze late reactie: Ja ik besta
  2. Discussie Wereld Heliopolis

    we zitten te zeuren over iets wat niet kan, namelijk aanvallen met een brander
  3. Discussie Wereld Heliopolis

    het ligt waarschijnlijk aan mij, maar op welke wereld kan je aanvallen met een brander?
  4. Discussie Wereld Epidamnos

    hey wijsneus, waar dan..
  5. Discussie Wereld Epidamnos

    hoezo spelen? er staat verder niets
  6. Foutief handelen moderators

    het ligt gewoon aan ons, de spelers. Dat wil zeggen de spelers die eerlijk willen spelen , die te dom zijn om iet verkeerds te doen (zoals ik) En waar je ook begint, op welke wereld met welk eindspel dan ook, de goudgooiers winnen altijd. zolang mr kroenuh met zijn clan niets verzinnen om dat...
  7. Feedback Dionysia 2022

    dit event is er ter meerdere glorie van innogames, die hadden wat extra inkomsten nodig, door slechte beleggingen zijn ze miljoenen kwijt geraakt, de arme stakkers
  8. Feedback Dionysia 2022

    en al die vertaal missers die er zijn, Is er dan niemand die dat controleert? Of slapen ze met z'n allen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. Feedback Dionysia 2022

    en het verhaal van de 100% die toch niets oplevert is maar gedeleted.... echte weer zo'n dictatoriaal gedrag, bah. het event klopt niet.. waarom niet toegeven...
  10. Feedback Dionysia 2022

    dat is niet uit te leggen, zijn Duitsers
  11. Feedback Dionysia 2022

    tot nu vind ik het een slecht event. nieuw, ok maar geen info over wat welke troepen aan kracht heeft. en bij het vraagteken als je het event opent , dan komt er een filmpje met info over een totaal ander event.. ze zijn echt aan het kneuzen onze innogamers
  12. Feedback Dionysia 2022

    Ik speel wel even support: Beste spelers, tot onze spijt is er iets fout gegaan bij de introductie van ons nieuwste event. We werken keihard (achter de schermen) met innogames om het ontstane probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het oponthoud maar we komen zo snel mogelijk...
  13. de illuminati

    kan zo een film van gemaakt worden.. met een beetje goede scripschrijver is er wellicht nog iets goeds mee te doen. Op zich is het een leuk sprookje... er was eens, bla bla bla bla bla bla
  14. Forummoderator

    ja dus
  15. Feedback Dionysia 2022

    en niet even een korte verklaring van onze support.. weer een gemiste kans
Bovenaan