• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door kikki

  1. kikki

    stichtplekken.

    waarom is het niet mogelijk om een stad volledig af te breken zodat dat terug een stichtstad wordt? je zal je afvragen waarom? maar als je veel steden hebt is het soms nodig. ik heb 540 steden ondertussen en 550 tegen morgen. ik zou gerust van 250 steden vaarwel willen zeggen. kan ze laten...
  2. kikki

    goede timing

    Ik zou dan toch eens naar een dokter gaan als je daarvoor een zaag nodig hebt.
  3. kikki

    spreuk zeestrorm

    Ik had enkele maanden terug wel 80x ketenbliksem gehad op enkele minuten en erna weer zoveel op een uur. Is dus een foutje van grepo... al mijn vragen hierover en een oplossing en of compensatie etc... De aanvragen worden gewoon afgesloten met de standaard tekst... inno games is op de hoogte en...
  4. kikki

    Event.

    Weet iemand welk event volgt na het paasevent? Eventueel ook wanneer ongeveer. Alvast bedankt.
  5. kikki

    event.

    weet er iemand wanneer het volgende event start en welk event het gaat zijn? alvast bedankt.
Bovenaan