• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door lukas 030303

  1. lukas 030303

    [Dion] Hall of fame

    Beste speler: Ries01 Krammark Jari1997 Ex Axski Hochopepa Armand0 Uiltje Beste alliantie: Brandweerman Sam De beste alliantie speler: Armand0, Wessel683, Ex Axski Het grootste ego: Old Nurdontour X Beste leider: Uiltje Slechtste leider: Repelsteeltje Meest overschatte alliantie: Brandweerman...
  2. lukas 030303

    Open spel Nachtwaker

    deze keer niet jelmer
  3. lukas 030303

    Discussie TTA Bot

    Beste medespelers, in some case vrienden, Er moet me even iets van het hart. Op Brythos gaat er nu al voor een week of 2 een TTA bot te werk. De situatie is zo dat de speler met de bot spawnt op de wereld, de bot een bepaalde lijst van spelers aanvalt, de aanval gelijk terughaalt , en dit in...
  4. lukas 030303

    Goud

    Je zou denken dat je dan geen roods meer zou kunnen krijgen, maar helaas.
  5. lukas 030303

    Feedback Winter Grepolympia 2021

    Oh kunnen jullie niet spelen? Elan Heroes kan wel gewoon trainen hoor. Zou kunnen dat het ligt aan ons zelfgeschreven botje die jullie niet mogen gebruiken aangezien maar 1 alliantie deze mag gebruiken. Sorry.
  6. lukas 030303

    Feedback Winter Grepolympia 2021

    Bedankt voor je toevoeging. Als er een update is over Taranto hoor ik die graag.
  7. lukas 030303

    Feedback Winter Grepolympia 2021

    Gaan die alliantie event boosts per discipline ook in de olympus eindfase (Taranto) actief worden? Want dat geeft wel significante voordelen zo plots voor de olympussprong. + Wat met de eenheden van Aphrodite? Kunnen die ook getraind worden en tegen welke waarde?
  8. lukas 030303

    TTA

    Je weet dat die foto echt niks over je goudgebruik zegt bij een event als de bezweringscirkel. Je aantal ingrediënten en punten op de laatste dag wel x)
  9. lukas 030303

    Feedback Grepolis Preview 2021

    Ik ben heel benieuwd naar de artefacten switch. Eeuwige tweedes als eli de kleine krijgen dan ook eens wat ;) Nee, sws nice, zeker als je weet dat op bijvoorbeeld Olynthus dat de WW strijd zo close was in storten en versnellen dat je als 2e nu ook iets gaat krijgen. Dat brengt me gelijk tot...
  10. lukas 030303

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Ik vind dat toch een soort van multiloggen. Ik ben een speler zonder dat script: ik ben een dagje offline want ik moet een examen maken. Ik laat m'n laptop openstaan bij ons thuis en zeg tegen een gezinslid aanwezig dat wanneer er wat afgaat ze in de discord moet zeggen welke stad. (wat...
  11. lukas 030303

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Ik volg je in je standpunt. Die eerste is volgens mij vrij nutteloos in de tijden van Map Enhancer. Die tweede is gewoon cheaten als ik op mijn bevelenoverzicht de inc aanvallen van m'n allygenoot kan zien. Afvoeren die handel.
  12. lukas 030303

    Forge of Empires

    Leg het concept eens kort uit aan me
  13. lukas 030303

    Grepolis Times: Discussietopic

    Bij deze wil ik even laten weten dat ik een Byllis artikel aan het voorbereiden is. Ik weet niet wat Artifex zijn plannen zijn, ik dacht dat we om de 6 maand een nieuwe Times zouden uitbrengen, dat zou willen zeggen dat we tussen nu en 3 maand een nieuwe times krijgen. Indien dit me bevestigd...
  14. lukas 030303

    Grepolis Offline

    de storing was ongeveer van 13h50 - 14h20
  15. lukas 030303

    Feedback Spelupdate 2.182

    Alleszins: op thebes hebben de meeste belegeringsspelers 'dominantie' eens kunnen uittesten, en als er 1 alliantie bovenuit steekt is het systeem gewoon oersaai. Bij wereldwonderen kun je nog 1/7 gaan, bij dominantie kun je niks bereiken als de nummer 1 alliantie 40 actieve leden heeft waarvan...
Bovenaan