• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door muurbouwer10

  1. muurbouwer10

    Paasevent

    dit gaat je misschien verrassen, maar het is nog geen pasen
  2. muurbouwer10

    [Rhodos 2] Hall of Fame

    Beste speler: Ploepmafia Beste alliantie: de alliantie waar Ploepmafia inzit De beste alliantie speler: Ploepmafia Het grootste ego: Thomass Beste leider: Ploepmafia Slechtste leider: Thomass Meest overschatte alliantie: Banmark Meest onderschatte alliantie: Clowns, volgende oly zie ik ze echt...
  3. muurbouwer10

    Discussie Wereld Heliopolis

    Als je nu met branders aanvalt zijn ze 20% sterker dan dat ze normaal zijn, staat er duidelijk toch?
  4. muurbouwer10

    Foutief handelen moderators

    Misschien moeten we een einde maken aan de discussie en gewoon allemaal open en eerlijk zijn.
  5. muurbouwer10

    Foutief handelen moderators

    Er is geobserveerd, waargenomen, toegekeken en onderzocht. En uit dat onderzoek bleek dat het feiten waren, maar de waarheid komt soms hard aan.
  6. muurbouwer10

    Foutief handelen moderators

    Ikzelf vind de captcha's ook niet helemaal betrouwbaar systeem, zelf ben ik kleurenblind voor bepaalde kleuren en soms heb je dan dat je midden in de nacht fietsen moet gaan klikken. Dit kost mij dan soms ook 3 pogingen, ook ervaar ik buiten het bovenstaande nog problemen dat de captcha soms...
  7. muurbouwer10

    Discussie Wereld Amisos

    Adem in.... adem uit.... adem in.... adem uit.... de grepolis wereld is een dag later gestart, ik denk niet dat iemand daardoor overleden is
  8. muurbouwer10

    Discussie Wereld Amisos

    heb inside informatie gekregen dat die om 22:00 open gaat
  9. muurbouwer10

    Discussie Wereld Olynthus

    yikes
  10. muurbouwer10

    Grepolis Applicatie IT-Project

    ben het met je eens, voor eerste keer?:eek:
  11. muurbouwer10

    Grepolis Applicatie IT-Project

    dus niet meer indexeren?
Bovenaan