• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Nighteyess

  1. Nighteyess

    Welk forum gebruiker zou je het liefste in het echt willen ontmoeten?

    gaan wij doen met de Fools van knossos, planning is zelfs al gemaakt, momenteel alleen een locatie zoeken nog :) maar gewoon een gezellig dagje met zijn alle :P OT: de hele fools club, iedereen die mogelijk maakte dat The Fools overwinnaars werden, wil al die toppers ontmoeten!
  2. Nighteyess

    Vraag Buffs door PM

    volgens mij is dit niet mogelijk toch? zou namelijk het spel makkelijker maken met events, als je een ally hebt met goud spelers en die hebben hun hele inventaris volgepropt, kunnen ze dit dus doorsturen naar iemand die hem leeg heeft of in ieder geval plek beschikbaar, een soort 2e inventaris...
  3. Nighteyess

    [Muziek] Welk nummer luister je nu?

    https://www.youtube.com/watch?v=BUULBlDcju4 oh that's good
  4. Nighteyess

    Lekkere Babes Topic

    is dat niet toevallig Black widow van marvel? aka Natalia Romanova(Film) aka Scarlett Johansson(RL)? OT:
  5. Nighteyess

    Wat staat er op het menu vanavond?

    pizza tonijn :P
  6. Nighteyess

    Discussie anti time regel

    Dit zie ik wel zitten, moet eens getest worden op een wereld ;)
  7. Nighteyess

    [Muziek] Welk nummer luister je nu?

    https://www.youtube.com/watch?v=9ylVRGttEW4
  8. Nighteyess

    Discussie anti time regel

    tegen, anders wordt het spel te gemakkelijk ;) denk niet dat het prettig is om 100 aanvallen op 2 sec te krijgen, en ook nog eens 100 OS'n op diezelfde seconde, zal ook grepo van gaan haperen, als je zoiets met een MA doet en fake aanvalt maar wel timed =/
  9. Nighteyess

    Community Wereld Sparta

    dat is mooi :)
  10. Nighteyess

    Grepolis Times - Uitgave #63

    Zeer mooie times! complimenten aan het gehele team! heb me aardig geamuseerd met de aantal pagina's :)
  11. Nighteyess

    Community Wereld Sparta

    zeker waar, maar er zijn dingen waar wel naar geluisterd kan worden :) of waar grote groepen spelers een gelijk standpunt hadden, kijk naar de Warfare package's, de petitie die toen heel veel spelers ondertekende omdat het grepolis zou verpesten. wat gebeurt, inno ziet dit als een inkomsten...
  12. Nighteyess

    Community Wereld Sparta

    Heb je helemaal gelijk in driller, achja, ze zullen ooit moeten hé, grote kans dat veel mensen dadelijk grepo stoppen voor een soortgelijk spel. dat dan enigzins wel luisterd naar de spelers ;)
  13. Nighteyess

    Community Wereld Sparta

    Hopelijk kijken er wat moderators etc naar de reactie's, dan krijgen we de volgende wereld hopelijk zonder moraal .
  14. Nighteyess

    Feedback Winterevent 2015

    als ik je wat hout en steen lever, kan je mij dan ook een dak bouwen erop? en eventueel als je toch bezig bent een balkon, of een luchtafweersysteem op het dak, werkt wat beter tegen die 10K manti's steeds
Bovenaan