• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door NoPlaying

1. vernieuwen van spelwereld

blijkbaar begrijpen alleen de inteligente mensen altijd wat ik bedoel ,ja moet toegeven ik moet uitgebreider en precieser het verhaal vertellen zodat iedereen zonder na te denken het kan begrijpen,sorry is idd een slechte eigenschap van mij
  2. vernieuwen van spelwereld

o dusd dat doet die normaal vanzelf als je het niet zelf doet na 10 min kan al te laat zijn ,dus praat niet over een hele dag
  3. vernieuwen van spelwereld

snap jou niet eerst zeg je ,precies ja,en dan zeg je ik snap alleen niet wat je zegt ,lol wie hou je voor de gek
  4. vernieuwen van spelwereld

lol dat iedereen dan vrijspel heeft en jij dat niet meekrijgt omdat je ligt te slapen en niet in je droom van grepo verteld krijgt he opstaan je moet even de spelwereld vernieuwen
  5. vernieuwen van spelwereld

Zo ben het nu zat dit is een spel wat dag en nacht gespeeld word ,dus betekend er zijn ook mensen die nachts ook spelen en overdags bv slapen ,dus als ze wakker worden en er staat op je beeld spel vernieuwen,word je niet blij als je dat doet en je ziet overal is shit happened . Dus geachte dames...
  6. profiel

en van een wereld die wel nog bestaat wel dan
  7. profiel

hoi ik ben er twee jaar uitgeweest ,en nu is mijn vraag kan ik van oude werelden die al gesloten zijn mijn profiel achterhalen,zodat ik weet wat ik daar ingezet had
  8. Gameplay Reset tegen gaan

je vergeet de inwoners van het land niet iedereen is nsb er
  9. bandieten

? sorry wat is een poll
  10. bandieten

Alweer valt me een geweldig idee in. Nadat de bandieten verslagen zijn heeft de rest zich verzameld in de bergen op het eiland het zijn de restanten van alle bandieten kampen die zich toch inmiddels tot een strijdkracht samen gevormd hebben zo groot als een 1/3 volle stad,en gaan nu willekeurig...
  11. lifefeed

thx volgens mij heb ik fans ,ja ik vind ook ik maak echt geen nutteloze topics ik doe graag mijn best met goede ideeën te komen om het spelplezier te verhogen en zelfs spelers terug te halen die wegens allerlei regels weg gegaan zijn. Dat dat meestal werk betekend voor innogames is duidelijk...
  12. Gameplay Reset tegen gaan

hier ben ik ook tegen ik vindeen speler die de sjaak is in een gebied tew liggen met veel goudspelers of sterke allys waartegen die bijns kansloos is ten alle tijden het recht moet hebben om te kunnen resetten ook ,voor spelers die willen stoppen om op die manier rood tegen te gaan en eigen...
  13. vm probleem of oplossing

thx maakte me al zorgen omdat ik wegens werk in vm moest,dan kan hier een slotje op.
  14. vm probleem of oplossing

dus alle andere spelers ook al ben je in vm kunnen niet aangevallen worden ? als dat zo is dan heb ik niks gezegd dan is het prima geregeld
  15. vm probleem of oplossing

als je goed gelezen hebt had ik erbij geschreven tussen haakjes en dat begrijp ik