• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Psychevora

  1. Script Grepolis Share Attack

    Hierbij wil ik jullie bevestigen dat zojuist de "Olympus Release van GSA" is goedgekeurd door de support. Meer informatie: https://gsa.psydev.nl/GrepolisShareAttackVersieOlympus.pdf Vergeet jullie script niet te updaten! Groetjes Psychevora
  2. Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    In plaats van hier continu te zeuren, wees blij dat mensen zich ook gratis inzetten om dit probleem aan te pakken, en begin niet telkens te zeuren over deze zaken. Zij hebben een script dat inderdaad voor hun exclusief is. Nu is er een oplossing met de komst van GSA en blijven jullie nog door...
  3. Script Grepolis Share Attack

    Hierbij ook een tutorial voor de mensen die er niet goed aan uit kunnen :) https://gsa.psydev.nl/GSATutorial.pdf
  4. Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Ik denk dat bij deze het probleem is opgelost van GrepoView en Boerendorpen alarm? Ik heb me actief achter het script Grepolis Share Attack (GSA) gezet, naar aanleiding van deze discussie, die ik zal blijven ondersteunen en ontwikkelen. (Topic staat in Beeldentuin en is goedgekeurd door de...
  5. Script Grepolis Share Attack

    Bedankt! Het is echter de eerste dag dat dit script live is, het is deze middag goedgekeurd door DonFrank en Kroenuh, dus het is aannemelijk dat er nog fouten in zitten. Moest dit het geval zijn spring gerust in de Discord om te melden! :)
  6. Script Grepolis Share Attack

    Hallo iedereen, Naar aanleiding van bepaalde discussies op het forum over GrepoView heb ik besloten om een script te maken die het mogelijk maakt om troepenbewegingen te delen met jouw alliantie. Hieronder stel ik jullie kort het script voor. Grepolis Share Attack (GSA) GSA Optie's...
  7. Olympus : Verdedigende eenheden

    Oke bedankt voor de bevestiging! Toch een beetje raar dat je ze niet kan ondersteunen met mythische eenheden aangezien het het huis is van alle goden..
  8. Olympus : Verdedigende eenheden

    Hallo, Is er iemand die een duidelijk antwoord vind over welke eenheden je als verdediging kan sturen naar Olympus zelf? (Eindfase) Dit staat nergens expliciet vermeld, ik neem aan dat alle mythische eenheden gewoon gestuurd kunnen worden?
  9. Nieuwe wereld

    Helaas, de link werkte niet. ;)
  10. Nieuwe wereld

    Hallo, Ik vroeg me af wanneer er een nieuwe wereld kwam? Ik weet dat er net een nieuwe wereld gestart is maar vroeg het me toch af.
Bovenaan