• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door ruigtand

1. ruigtand

Ruigtand

beta alleen nl
  2. ruigtand

Discussie Update 2.157

Leuke held :)
  3. ruigtand

Ruigtand

dagjes uit, pretpark, disney, kanovaren, windsurfen, italie, machu pichu etc bekijken, netflix series, happy burgers, duiken, dierentuin, daten, uit eten, strand, kamperen, trein, boot, vliegen, mars en de fermi paradox
  4. ruigtand

Ruigtand

ik vind van alles leuk.. als ik er tijd voor heb
  5. ruigtand

Sommatieteken en faculteit

ik had het op havo idd maar dat is 20 jaar geleden wel.. later wel met vapro procestechniek weer de nodige mappen wiskunde moeten doorspitten maar vooral gericht op mechanisch werk knap hoor als het je ding is en je daar op kunt concentreren en vooral het leuk vinden.. ik zit al niet graag aan...
  6. ruigtand

38 bij ons was dat destijds zo verdeeld in a en b wiskunde vervolgens wiskunde met procestechniek en beheersing gebruiken veel wiskunde op ons werk maar kansberekenen en vergelijkingen gebruiken we verder nergens bij in de praktijk machinerie instellingen is niets dan wiskunde met enorm veel...
  7. ruigtand

ja ik heb het ook maar niet alles vind ik leuk.. kansberekenen en vergelijkingen etc vind ik echt verschrikkelijk saai wiskunde A vind ik leuk dat gebruik ik ook veel gewoon de inhoud van je vijver uitrekenen zodat je weet hoeveel medicijn je moet gebruiken.. nuttige alledaagse dingen en...
  8. ruigtand

verschrikkelijk kies een leuk beroep
  9. ruigtand

Vraag Moet ik opnieuw beginnen wanneer mijn laatste stad is overgenomen?

als er niets veranderd vrees ik dat nog meer spelers een stad verliezen
  10. ruigtand

nou grappig ze hebben zonder reden zn stadje veroverd en zn ally kwam niet opdagen terwijl hij hulp vroeg! dit spel is stuk
  11. ruigtand

ja je moet idd een goede ally zoeken maar er is ook een wereld hyperborea daar mogen ze geen steden veroveren dat kan ook nog als je gewoon leuk een koninkrijk wilt bouwen
  12. ruigtand

ja dat is nieuw je kan elkaar aanvallen en elkaars stad veroveren dan ben je alles van die stad kwijt maar je goud mag je houden gelukkig je krijgt wel een vrij slotje terug om zelf een nieuw stadje te bouwen weer dus het is belangrijk een goede verdediging te hebben en misschien een...
  13. ruigtand

Zebia

je zingt wel als een echte klingon
  14. ruigtand

Gp voor een dump

ja als je een trip in die stad had krijg je def gp alleen dat geeft hij ook aan in je off rapport iets anders kan ik ook niet verzinnen
  15. ruigtand

Gameplay Boeredorpen Bireem/Vuurschepen

Ze hebben meerdere malen vloot over land verplaatst ipv door vijandelijke wateren te varen. Echt gebeurd helemaal niets vreemd aan.