• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Bougenvilla

  1. internationale server opstand

    Als je het voor elkaar krijgt om een echt competitieve wereld op te richten met de beste spelers van elk land, count me in. Sike het is opstand lmao
  2. Feedback Wereld Dimale & Hephaistos' Zegen

    Waar was je?
  3. Feedback Wereld Dimale & Hephaistos' Zegen

    Klinkt als een uitstekend plan
  4. Feedback Wereld Dimale & Hephaistos' Zegen

    Deze wereld is wel echt tempting om te spelen, maar mijn grepo kameraden zeggen allemaal dat ik eens moet stoppen. Iemand tips?
  5. Gameplay Samenvoegen servers NL en DE

    Spreek voor jezelf
  6. Goud

    (Gek genoeg) het enige waar geen maximum aan zit.
  7. Feedback Grepolis Preview 2021

    Betreft het herbalanceren van de WW's vind ik ook dat werelden gewoon gesloten moeten worden nadat de 7/7 WW's behaald zijn. Laten we wereld Olynthus als voorbeeld nemen. Op Olynthus wacht de hele wereld nu tot het aantal spelers gedaald is tot 300 spelers. Op 9 november 2020 hebben wij de 7/7...
  8. Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Leuke assumptie, maar ik heb dat script nog nooit gebruikt, volgens mij geldt dat ook voor de rest. Raar dat je dat zo uit het niets aanneemt.
  9. Feedback Grepolis Preview 2021

    Leuk dat dit op voorhand gedeeld wordt met de community, een stap in de goede richting! Ik ben erg benieuwd naar de artefact veranderingen, misschien dat ik dan nog een wereldje kom kijken.
  10. Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    De speler die aanvallen naar zijn steden krijgt, is degene die op de knop moet klikken zodat het script de data naar een website stuurt. Het voordeel is dus eigenlijk gewoon dat je geen screenshot hoeft te sturen in bijvoorbeeld een ally discord, maar dat het automatisch naar een website wordt...
  11. Kan je gs sturen met een belegerde stad?

    Je kan geen gs sturen vanuit een belegerde stad, maar wel naar een belegerde stad. Anders was het wel heel gemakkelijk geweest om te kijken of ergens een kolo ligt ;-)
  12. Discussie Wereld Carphi

    Prima wereldinstellingen voor hardwerkende mensen zoals Hugo de Jonge of Mark Rutte, klasse gedaan Inno.
  13. TTA

    Aanvallen in de NB moet gewoon kunnen, dit is gewoon een tactiek die bijna iedereen tegenwoordig gebruikt. Als spelers 's nachts offline zijn is het prima, dan moeten de offliners gewoon hun app downloaden. Daarentegen als je 's nachts iemand online vindt weet je dat iemand een nachtalarm heeft...
  14. TTA

    De laatst uitgebrachte spelregels zijn van januari 2015: https://nl0.grepolis.com/start/rules. De support gooit de meeste situaties van tta's onder "fairplay", wat een erg vaag en expres niet specifiek beschreven stuk is. Wij hebben in 2020 erg veel situaties meegemaakt waarbij wij meerdere...
Bovenaan