• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Sam the Eagle

1. Sam the Eagle

Tempeliers zijn terug

Nee ik bedoel gewoon weggespeeld worden.
  2. Sam the Eagle

Top/flop spelers

Wat doet de rest van de community met mijn verhaal? Je bent shit en bent op elke wereld zoek gespeeld
  3. Sam the Eagle

Top/flop spelers

Je bedoeld hoe wij jou er steeds uit werken en je toch blijft terugkomen?
  4. Sam the Eagle

Tempeliers zijn terug

Sorry moet jij niet je guines book of records falen naleven?
  5. Sam the Eagle

Tempeliers zijn terug

Hier ben ik het mee eens! En dit verdiend een dikke pluim, dus hierbij een dikke pluim!
  6. Sam the Eagle

Top/flop spelers

Heb nog net zoveel grappen over jou als dat jij de discord opnieuw joined
  7. Sam the Eagle

Top/flop spelers

0 resultaten, net zoveel als het kwaliteit bij jou
  8. Sam the Eagle

Top/flop spelers

Topic geil!
  9. Sam the Eagle

Wereldsettings

Klik idd belegering aan. Hebben we weer een paar wannabe's die het spel kennen, maar uiteindelijk meer worden gedragen door enkele goede spelers. Belegering top systeem!
  10. Sam the Eagle

Wereldsettings

Sorry hoor maar wie ben jij überhaupt als ik vragen mag? Want weet niet wat je allemaal roept over eenheden opnieuw de deur uit kan doen, maar als je eenheden goed de deur uit doet, kan je de volgende keer eerst bouwen voordat je je eenheden de deur uit moet doen..
  11. Sam the Eagle

Wereldsettings

Als je de snelheid omhoog gooit, betekend het niet dat jouw troepen opeens sneller lopen dan de andere troepen.. Er is geen stimulans voor offensieve spelers of het nou snelheid 1 of snelheid 11 is. GP zit vol met defnerds en defnerds winnen vrijwel altijd. Het enige wat je dan doet is de...
  12. Sam the Eagle

Wereldsettings

Ik hoop dat je zelf in ziet hoe mis je zit. Er is in grepolis geen enkel systeem, spel of weet ik veel waar defensief zijn niet z'n voordelen heeft. Belegering zodat je je kolo's lekker ken afdeffen, opstand zodat mensen op je muur lopen en geen opstand creëren. Dominatie is geen offensief...
  13. Sam the Eagle

Wereldsettings

Ben ik soms bij bananensplit terechtgekomen? Wat is dit voor onzin?
  14. Sam the Eagle

Maandag 11 November of vrijdag 15 November?

De dag dat Dailey Blind niet gaat zeiken om een zeer terechte kaart
  15. Sam the Eagle

Discussie Wereld Lapithos

Hoorde dat Jens eindelijk een wereld gaat winnen? Niet deze, maar over 5 jaar misschien eentje