• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door San Holo

1. Algemeen Praattopic Gonnos

Ik heb THC afgewezen sorry robi xx
  2. Algemeen Praattopic Gonnos

"Dat is ons een uur geleden gemeld geweest." En wat is er dan precies gemeld als ik vragen mag? Ik krijg allemaal screens dat de aanvallen doorstromen.. Wel apart, het lijkt alsof iemand niet de volledige waarheid neerlegt hier...
  3. Algemeen Praattopic Gonnos

Oké, dankjewel voor het uitleggen van de situatie.
  4. Algemeen Praattopic Gonnos

Ah, snap dat jij er dan niets aan kon doen. Dus jullie leiding heeft dit handig verzwegen tot de kolo's al op pad waren.. Goed ik heb mijn zegje gedaan, kan hier slecht tegen. Hoop niet dat dit de speelstijl word mochten we tegenover elkaar komen te staan.
  5. Algemeen Praattopic Gonnos

Dat zou raar zijn als het ons al 12 uur bekend was toch?
  6. top/flop

Ik heb nooit bij deze alliantie gezeten dus daar kan ik helaas niet op ingaan. Zal dat eens navragen bij de spelers die wel van de originele LCN komen. Ik praat hier vanuit een persoonlijk perspectief, dus alliantie erbij halen lijkt me vrij zinloos. Dus je vind het netjes om een speler die...
  7. top/flop

Wat hebben wij dan gedaan? Ik ben benieuwd naar jouw kant van het verhaal, maar hier kom ik niet zo ver mee..
  8. top/flop

Ik heb goede hoop op een leuk gevecht met Fatality maar blijkbaar is het een alliantie met weinig moraal. Het nieuws bereikte ons gisteren dat een speler van Duvel plots in VM moest vanwege het feit dat zijn moeder met kanker in het ziekenhuis ligt, met de vraag of aanvallen ingehouden konden...
  9. Algemeen Praattopic Gonnos

Wanneer stop jij met spelers aanvallen die gevraagd hebben om met rust te laten geworden omdat hun moeder met kanker in het ziekenhuis ligt en VM pas over een dag in gaat?
  10. top/flop

Top: Duvel Op verzoek van de leiding van Duvel pas ik graag mijn vorige post aan. Gisteren hebben we slechts 4 kolo's gesloopt, de 5e kolo was nog heel, want die hebben we met LT gesniped. Excuses.
  11. top/flop

Het was inderdaad een leuk dagje, mooi dat het je is opgevallen. Vijf kolo's gezonken, tragische timing bij Duvel waardoor we veelal gratis GP kregen door biremen voor de TB's zonder Vs te leggen. Ben benieuwd of ze morgen nog een keer gaan komen. In één ruk van #28e naar #10e def alliantie...
  12. top/flop

Wat ben je toch weer lief. Wat vond je trouwens van m'n liedje?
  13. top/flop

Ammit, ik wilde gewoon wat goed tuinadvies van Oma en het enige wat jij eruit kreeg was dronken gelul. Weet nog steeds niet wat ik met m'n gerdesias moet nu.
  14. top/flop

Flop: De Kleuterklas Reageren niet op m'n PM's.
  15. top/flop

Top: Angry Granny