• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De nieuwste activiteit van silaske

• silaske
    silaske reageerde op het bericht van The Exalted One in het topic kritiek met Like Like.
    Er is zoveel dat ik wil antwoorden op dit bericht maar ik moet correct blijven. :) Dus, als we jouw redenering volgen, mag InnoGames...
  • silaske
    silaske reageerde op het bericht van svenboy9 in het topic kritiek met Like Like.
    Gezien de geringe reactie op dit topic denk ik niet dat velen de kritiek delen... De support is ook maar een groepje vrijwilligers die...
  • silaske
    silaske reageerde op het bericht van Araluen in het topic kritiek met Like Like.
    Wat is het nut van kritiek op het forum? Als je kritiek hebt over de support, is het dan niet handig om dat aan te kaarten bij de...
  • silaske
    silaske reageerde op het bericht van The Exalted One in het topic niet functionerende tta en alarm met Like Like.
    Dan is de oplossing zeer eenvoudig eerlijk gezegd... Wanneer je een tabje op de achtergrond zet, met andere woorden je bent op een...
  • silaske
    silaske reageerde op het bericht van The Exalted One in het topic niet functionerende tta en alarm met Like Like.
    Dat klopt dat heb ik zelf ook al ondervonden maar dat is gewoon inconsistentie van de browser of geluk hebben dat die inactieve tab net...
  • silaske
    silaske reageerde op het bericht van Diddi Magmotar in het topic Discussie GOUD WEL OF NIET met Like Like.
    Ik sta momenteel op plek 17. Netto heb ik 3500 goud gebruikt. Edit: Niet om op te scheppen maar om aan te tonen dat echt niet de hele...
  • silaske
    silaske reageerde op het bericht van The Exalted One in het topic Discussie Updates discussietopic met Like Like.
    Dat klopt, we zijn een pioneer markt. Ik had mij beter moeten verwoorden, wij voeren de effectieve updates niet uit als NL supportteam...
  • silaske
    silaske reageerde op het bericht van Dorremans in het topic Discussie GOUD WEL OF NIET met Like Like.
    Goud is geen probleem. Ik sta nu top 10 op Lapithos zonder een euro uit te geven. Heb zelfs netto goud verdient op die wereld. Het is...
  • silaske
    Het is begrijpelijk dat Innogames tracht extra inkomsten te behalen door "aanbiedingen" en "Cadeaus". Echter de het neemt 5% van het...
  • silaske
    silaske reageerde op het bericht van fedortje in het topic Gouden awards met Like Like.
    Beste speler: Xathanael of Lancelot Beste Alliantie: sjoerdforpresident De beste alliantie speler: jay189 Het grootste ego: Eddie92...
  • silaske
    silaske reageerde op topic Dominatieranglijst Lalysos.
    Laten we het erbij houden dat het niet de bedoeling was nog een week langer te wachten x)
  • silaske
    silaske reageerde op het bericht van Erikmastero in het topic Top/flop spelers met Like Like.
    Stoffelijk bijvoeglijk naamwoord Als een bijvoeglijk naamwoord iets vertelt over het materiaal waarvan iets gemaakt is, wordt het een...
  • silaske
    silaske reageerde op het bericht van Xathanael in het topic Tempeliers zijn terug met Like Like.
    Ik heb 10mil gevechtspunten op de wereld Lapithos, mag ik joinen?
  • silaske
    silaske reageerde op topic goudfarmen.
    Ik kan begrijpen dat je geen geld wilt steken in het spel, maar met goudfarmen is toch niets mis? Dan hoef je geen rotte cent hier in...
  • silaske
    silaske reageerde op topic Topics verwijderen etc.
    Aangezien je zei dat de tekst verwijderd werd vanwege het taalgebruik, heb ik hem aangepast zodat hij wat minder agressief is maar toch...