• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door silaske

1. silaske

foutieve info griekse cup event

Ik heb deze bug ook ervaren, ik had zowel cerberi als erynissen in mijn stad staan, en had alleen maar de mogelijkheid (op pc) om de cerberi erin te zetten. Ik heb hier op dit moment geen screenshot van, maar mocht het nog eens voorvallen zal ik deze hier delen.
  2. silaske

recept dubbel?

Afhankelijk van je aantal punten kan je betere recepten krijgen die meer eenheden per uur geven. Bv. als je tussen 50.000 en 250.000 punten bent krijg je 12 griffioenen per uur; eens je meer dan 250.000 punten bent krijg je er 16.
  3. silaske

Discussie goudgebruik

Dat is echt de grootste grap die ik ooit gehoord heb. Activiteit, en ervaring zijn uiteindelijk veel belangrijker. Akkoord, in het begin speelt goud een grote rol, maar je hoeft het zelfs niet te kopen zoals al eerder is aangehaald hier. Op lange termijn wordt goudgebruik echter minder...
  4. silaske

reservering van nieuwe stad hapert

Bij ons in de alliantie hebben verschillende spelers deze bug ook al ondervonden (Olynthus). Als er iemand bv 3 vrije cultuurlevels heeft en hij heeft 2 kolo's liggen, kan die niet een 4de stad reserveren omdat zijn aantal 'vrije' sloten (degene die nog overblijven na de verovering) te laag is.
  5. silaske

Wereld Pandosia

Als je zoveel nodig hebt om zo hoog te staan doe je toch iets verkeerd lijkt me o_O
  6. silaske

Gameplay Terug naar toen (Beta, Tau & Athene)

1. Goud is lang niet zo'n groot probleem als velen het laten lijken, activiteit en efficiënt spelen zijn veel belangrijker. Je kan ook perfect op een mooi aantal goud zitten zonder ook maar een rotte cent uit te geven. 2. Als je zo'n hoge alliantielimiet wilt invoeren is er helemaal geen...
  7. silaske

Script Grepolis City Manager

Heel leuk scriptje in dat geval ja. Bedankt om het te maken!
  8. silaske

Script Grepolis City Manager

Dus als ik het goed begrijp kan je hiermee simuleren hoeveel troepen je kan hebben in een stad met bepaalde gebouwen?
  9. silaske

Top/Flop spelers & allianties

Top: attack sven, azerty toetsenbord
  10. silaske

Top/Flop spelers & allianties

^
  11. silaske

Afkorting

bb kan ook verwijzen naar beginnersbescherming.
  12. silaske

vervanging voor wereld Byllis

This aged well
  13. silaske

goudfarmen

Ik kan begrijpen dat je geen geld wilt steken in het spel, maar met goudfarmen is toch niets mis? Dan hoef je geen rotte cent hier in het spel te steken
  14. silaske

Topics verwijderen etc

Aangezien je zei dat de tekst verwijderd werd vanwege het taalgebruik, heb ik hem aangepast zodat hij wat minder agressief is maar toch de boodschap overbrengt. Hopelijk mag deze blijven staan. Deze wereld was minder dan aangenaam, net als het systeem. Dominatie is nog minder leuk om te spelen...
  15. silaske

Open spel Nederland - België

837