• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door svenboy9

1. svenboy9

Game integrity Pay2win

In 2015 kwamen ze met het idee van dit soort 'warfare packages' op de beta servers en toen was er al veel ophef over. Die petitie is door ruim 600 spelers ondertekend (ja, toentertijd speelden er nog ruim 600 spelers actief Grepolis!), maar er is nooit wat mee gedaan. In 2016 kwamen de eerste...
  2. svenboy9

Kan niet stichten op de zelfde eiland.

Dat kan inderdaad niet altijd, hoe dat precies zit zou ik niet meer weten. Ik geloof dat het iets te maken heeft met het eindspel, dat die plekken pas beschikbaar komen bij het eindspel. Maar het klopt dus inderdaad dat je soms niet kunt stichten op bepaalde plekken, alleen nieuwe mensen kunt...
  3. svenboy9

Kan niet stichten op de zelfde eiland.

Gaat het om een eiland met boerendorpen? En krijg je een speciale melding dat je niet kunt stichten daar of is de plek zelf verdwenen?
  4. svenboy9

goudhandel???

Denk dat de meesten dat ook wel snappen. Het is natuurlijk wel enorm frustrerend als je ineens overgenomen wordt door een gigantisch leger waar je niks tegen kunt beginnen. Voor beide kanten is wel wat te zeggen en het is niet alsof Innogames er ooit iets aan gaat veranderen, dus men moet er...
  5. svenboy9

Feedback Wereld Rizinia

Het duurde slechts 4 jaar, maar toch eindelijk wat nieuws! Ik ben benieuwd
  6. svenboy9

Goedgekeurd Ouderwetse wereld

Ik ben ook voor! :) Lijkt me wel leuk om weer eens op een ouderwets gezellige wereld te spelen.
  7. svenboy9

Steenhagel

Probleem is: als we die gouddingen afschaffen, gaat Innogames failliet en kunnen wij geen Grepo meer spelen Door steenhagel te verwijderen krijgen ze niet ineens minder omzet en kunnen we gezellig door blijven spelen!
  8. svenboy9

Steenhagel

Steenhagel is inderdaad alleen om te pesten en er zit weinig taktiek achter, hoogstens activiteit. Troje is al volledig verpest door die steenhagel onzin... Weg ermee dus van mijn part :)
  9. svenboy9

Feedback Spelupdate 2.128

De oprichter van een alliantie kan nu direct donaties aan een wereld wonder doen. Hier hoeft hier geen 72 uur meer op gewacht te worden. Dit geldt alleen voor de speler die daadwerkelijk de alliantie heeft opgericht. Dus niet voor spelers die vervolgens meteen de oprichtersrechten krijgen...
  10. svenboy9

Feedback Spelupdate 2.127

Awards zijn mijn leven he
  11. svenboy9

Feedback Spelupdate 2.127

Deimos klinkt wel erg leuk voor een land off stad :D Ik ben ook blij dat we nu eindelijk de award kunnen krijgen voor 20 helden rekruteren, want tot nu toe zijn er pas 19 helden
  12. svenboy9

Grepolis Times - Uitgave #73

In het Delos artikel staat de hele tijd Byzanthon ipv Byzantion, hebben alle 3 de spellingscontroleurs dit niet gezien? Verder wel een redelijk goede GT (naast het feit dat bijna de helft over Zakros gaat) :)
  13. svenboy9

Feedback Spelversie 2.126

Ik vind vooral de vorige "aanpassingen" aan de WW's verschrikkelijk, maar deze is ook niet geweldig nee. Het is gewoon een taktiek die in mijn opzicht erg slim is en waar weinig mis mee is. Het is nog steeds goed mogelijk om dit soort WW's over te nemen.
  14. svenboy9

Feedback Spelversie 2.126

Dat je vanaf nu altijd gp kan zien vind ik super! Dat WW gedeelte vind ik inderdaad wel jammer, maar Innogames luistert toch niet naar de community dus discussiëren heeft ook geen nut....
  15. svenboy9

Goedgekeurd Snelle wereld!

Ik geloof dat het wel eens is voorgesteld ja, maar toen is afgewezen omdat de servers het niet aan zouden kunnen. Kan zijn dat daar nu verandering in is gekomen. Ik heb toch maar voor gestemd, is wel eens leuk om te proberen.