• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door svenboy9

  1. svenboy9

    Tabel met kleine letters

    Met de code Vul hier gewenste tekst in kun je een lettergrootte kiezen. Na de = een getal invullen, 9 is normale grootte.
  2. svenboy9

    Feedback Tyches Rad van Fortuin

    Misschien is het beter om de aankondiging volgende keer wat later te doen en een feedbacktopic te pakken uit 2012.
  3. svenboy9

    Account volledig verwijderen

    Bij instellingen kun je onderaan op 'Privacygegevens management' klikken. Dan opent een nieuwe tab en daar staat onderaan iets over de Goodbye tool, hiermee kun je je account en alle gegevens permanent verwijderen.
  4. svenboy9

    Discussie Updates discussietopic

    Interessant idee die stadsuiterlijken, maar is het ook al getest? Als die dingen realtime voor iedereen op de wereld worden aangepast, lijkt het mij dat dat een enorme lag geeft. Zeker later op de wereld als daarmee ineens 150 steden tegelijk van uiterlijk veranderen.
  5. svenboy9

    Feedback De mythische hen is terug!

    Is al meteen aangepast zo te zien :)
  6. svenboy9

    Feedback De mythische hen is terug!

    De namen van de ingrediënten kloppen niet, dit zijn de namen van het event 'In Demeter's Naam'.
  7. svenboy9

    Feedback Egeïsche gevechtsschepen 2020

    Veel spelers hebben dat probleem ja. Als je naar de instellingen gaat, dan bij 'Tussentijds cache opslaan' klikken op 'Lokale browsercache verwijderen: Inhoud verwijderen', dan zou het weer moeten werken.
  8. svenboy9

    Verdediging bonus evenement op overnames

    Ik kreeg een paar dagen terug als antwoord van de support dat de verdedigingsbonus van het event op beide kanten niet werkt. Als je ergens een stad belegert, telt dus zowel de deff bonus van jouw ally als die van de ally van de tegenstander niet in die stad.
  9. svenboy9

    Discussie Wereld Olynthus

    Hoelang zal de belegering duren? Met snelheid 4 zou dat normaal 6 uur zijn, maar dat is een beetje oneerlijk gezien de nb.
  10. svenboy9

    Vraag Regels omtrent dumpen

    En wat als allianties elkaar gewoon niet als bondgenoten aangeven? Bepaalt de support dan zelf of die 2 allianties bondgenoten van elkaar zijn?
  11. svenboy9

    kritiek

    Gezien de geringe reactie op dit topic denk ik niet dat velen de kritiek delen... De support is ook maar een groepje vrijwilligers die het beste proberen te doen en moeten luisteren naar de bevelen van hogerop. Dat ze niet meteen precies doen wat jij wilt, betekent niet dat ze er niet mee bezig...
  12. svenboy9

    Kan niet stichten op de zelfde eiland.

    Dat kan inderdaad niet altijd, hoe dat precies zit zou ik niet meer weten. Ik geloof dat het iets te maken heeft met het eindspel, dat die plekken pas beschikbaar komen bij het eindspel. Maar het klopt dus inderdaad dat je soms niet kunt stichten op bepaalde plekken, alleen nieuwe mensen kunt...
  13. svenboy9

    Kan niet stichten op de zelfde eiland.

    Gaat het om een eiland met boerendorpen? En krijg je een speciale melding dat je niet kunt stichten daar of is de plek zelf verdwenen?
  14. svenboy9

    Feedback Wereld Rizinia

    Het duurde slechts 4 jaar, maar toch eindelijk wat nieuws! Ik ben benieuwd
Bovenaan