• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door THC.

1. Black friday aanbiedingen

die van nu is nog belachelijker ! 100 euro 30 x vs van 1 per uur 10 uur lang = 300 vs in total 10 x trir van 1 per uur 10 uur lang = 100 trir in totaal dan nog 6 nedereien dat is belachelijk voor woorden dat ze dit durven te verkopen. is niks met dat ze minder moesten zijn, want denk zelf dat...
  2. Black friday aanbiedingen

kijk, wat mij vooral boos maakt zijn die troepenbundels, dat is gewoon niet waard om te kopen dat ze dat zelf in godsnaam durven verkopen. het is black friday werd aangekondigd maar er was dus eigenlijk niks aan te zien, zijn gewone bundels zelfs slechter dan ooit die je krijgt op deze dag. op...
  3. Black friday aanbiedingen

Die pakketten zijn gewoon slecht! Zoals die 5 euro 3x3 sling per uur dat is 12 uur das echt waardeloos. Die 100 euro wa is me da voor iets trekt ook op niks. Hoop werkelijk da de andere aanbiedingen beter worden maar vrees ervoor
  4. Black friday aanbiedingen

Dit noem ik werkelijk geen black friday aanbiedingen. Aanbiedingen die zowat elke maand komen met de zelfde prijs. Ge krijgt zelf minder als ik deze aanbiedingen kreeg op lalysos. Dit is echt hoe je grepo dood kunt maken iedereen keek ernaar uit en nu is iedereen van wat is me dit nu. 20% extra...
  5. Discussie Updates discussietopic

Updaten en grepolis blijft een grote flop
  6. Top/flop spelers

flop: DankAfterDark
  7. Top/flop spelers

flop: trivey ?
  8. Belegeringswereld eerder NB

als je NB zo vroeg wilt dan mag die NB mijn part ook vroeger gedaan zijn 22-05 ofzo dan perfecte nb voor mij is 23-06 maarja weetje het kan niet voor iedereen perfect zijn eh dus speel alleen een wereld waar jij je goed bij voelt en voor de rest zaagt niet over NB aanvallen
  9. Top/flop spelers

flop; ik de goudnoob :)
  10. Tempeliers zijn terug

word na bb derekt weg gespeeld :D
  11. de speler boven je

noob
  12. goudfarmen

naam zeg het zelf wel :D wij zijn de noobs dat gaan goudfarmen hier :) wie doet er mee :D
  13. pet sematary

Goudfarmen ook goed?
  14. Topics verwijderen etc

Er is totaal niks mis met het taalgebruik?
  15. Topics verwijderen etc

Inhoud verwijderd.