• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door The Exalted One

1. The Exalted One

Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

Ik heb al meermaals gezegd dat ik hier niet over ga. Dit zijn regels van InnoGames uit die worden opgevolgd door DonFrank en Kroenuh. Toch vind je het nodig om mij specifiek aan te spreken en mij (en mijn collega's) hierbij te beledigen met dom, sukkels, arrogant,... Ik kan je eender welk...
  2. The Exalted One

Probeer volgende keer op een normale manier te communiceren zonder beledigingen. Dan overweeg ik een antwoord.
  3. The Exalted One

Achilles sluiten of niet?

Kan iedereen hier wat kalmeren? On-topic blijven en hou het vriendelijk, reacties onder deze post die nog steeds modder gooien gaan simpelweg weggehaald worden. Bedankt.
  4. The Exalted One

Feedback Egeïsche gevechtsschepen 2020

Er zijn steeds support leden die wel actief spelen en wij hebben ook een test server waar wij als support bepaalde zaken kunnen uittesten. Meestal is dit het proberen recreëren van bugs zodat we duidelijk aan InnoGames kunnen doorgeven wanneer een bepaalde bug zich voordoet. Daarbij hebben we...
  5. The Exalted One

"Betaald krijgen". We worden vergoed met een kleine hoeveelheid goud, de meeste supportleden spelen Grepolis niet meer actief. Om dan te roepen "het zijn spelers die betaald worden door InnoGames" lijkt me ook wat overdreven. Maar dat zal wel aan mij liggen.
  6. The Exalted One

Ik weet niet wat je hier als reactie verwacht? Niemand van support beslist wanneer evenementen plaatsvinden of hebben daar inspraak op. Dit wordt puur vanuit InnoGames beslist.
  7. The Exalted One

Atalanta aankomst tijd klopt niet met aangegeven tijd bij het versturen van de aanval.

We hebben via support meerdere meldingen gekregen, hebben het doorgegeven aan InnoGames en de bug was bij de eerstvolgende update verholpen. Als je toch nog problemen ondervindt met Atalanta dan kan je dat altijd melden.
  8. The Exalted One

Feedback Wereld Dimale & Hephaistos' Zegen

We hebben inderdaad rekening gehouden met de wens van de speler om een nog lagere alliantielimiet te hebben. De wereldwonderen zijn niet aangepast bij mijn weten. Het is een belegeringswereld, een speler had ons er op gewezen dat belegering met wereldwonderen al enige tijd geleden was wat ook...
  9. The Exalted One

Discussie TTA Bot

Dat is begrijpelijk. Vandaar dat ik mijn best doe om hier op het forum zoveel mogelijk te communiceren wat ik kan en mag communiceren.
  10. The Exalted One

Discussie TTA Bot

Omdat er nog steeds zoiets bestaat als de GDPR-wet. Wij mogen geen enkele vorm van gegevens van gebruikers vrijgeven. InnoGames wenst hier zeer strikt op te zijn puur om problemen te voorkomen, wat je hen niet kan kwalijk nemen als bedrijf. Daarbij komt dat alle informatie die we vrijgeven ook...
  11. The Exalted One

Discussie TTA Bot

Ten eerste is dit niet het doel van dit topic. Ten tweede is het niet omdat jullie er niks van merken dat er niet aan gewerkt wordt achter de schermen.
  12. The Exalted One

Je geeft zelf aan dat je niet geboren bent in het ICT-tijdperk en dat de jeugd op dat vlak voordeel heeft, hij bevestigd dat het voor jeugdige mensen met meer kennis van dat soort inderdaad gemakkelijker is. Dus ik moet hem aanspreken op het feit dat hij het met jou eens is? Zaken als: " oh...
  13. The Exalted One

@jeangenie Je kan je mening ook verkondigen zonder mensen persoonlijk aan te vallen.
  14. The Exalted One

Gameplay Samenvoegen servers NL en DE

Topic gaat gewoon dicht als mensen ego's gaan vergelijken. Blijf on-topic, hoe goed of slecht jullie zijn vergeleken de Duitse spelers is niet het onderwerp van dit topic.
  15. The Exalted One

Ik wil gewoon even verduidelijken, want daar lijkt (in mijn ogen) nogal verwarring over, dat script is volledig ontwikkeld door een speler van die alliantie. Wanneer spelers een script aanbrengen wordt het, zoals hierboven gedetailleerd uitgelegd door Frank, technisch gecontroleerd en...