• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Xathanael

1. Gouden awards

Thanks Fedor <3
  2. Niet meer inloggen na update dd 26-nov-2019

Je bent gereset..
  3. Discussie Updates discussietopic

Top update :cool:
  4. Top/flop spelers

@GlowingInTheDark Ja dat blijkt uit de werelden die ik serieus heb gespeeld :cool:.
  5. Top/flop spelers

Leer alsjeblieft effe begrijpend lezen. Sam schrijft: "Net een toto gezet op of je van de wereld gespeeld kon worden of niet. Stond schijnbaar 1001 op dat jij het zou halen." Hier staat dus dat er een bet wordt gezet op het feit of je van de wereld gespeeld kon worden of niet. Er stond...
  6. Tempeliers zijn terug

Nee hoor! op de wereld lapithos heb ik 10 miljoen!
  7. Tempeliers zijn terug

Ik heb 10mil gevechtspunten op de wereld Lapithos, mag ik joinen?
  8. Topics verwijderen etc

Ik snap het nut van dit verwijderen niet. Wil innogames niet weten hoe de community over het spel denkt? Wil innogames niet de confrontatie aangaan over hoe het spel te verbeteren? Als het antwoord nee is. Dan kunnen ze beter stoppen met het uitvinden van een nieuw eindspel x)
  9. Maandag 11 November of vrijdag 15 November?

..... is het de 14de :cool:#grepologic
  10. Wereldsettings

Zijn er ook werelden waar je defensief moet spelen dan? :O
  11. Hoe denk jij in-game over de speler boven je?

Volgens mijn intel heel veel vliegers..
  12. Discussie Wereld Catania

Kan ook gewoon volgende week
  13. Tip [Wereld] Lalysos Boerendorpen unlocken

Same, ook ik startte met 3bd op 1 eiland. En jij hebt er al 5. Dus je 6de zal vervolgens gewoon 100 gp kosten.. net als bij alle andere. Bij mij waren 4 en 5 namelijk wel de kosten zoals in je tabel.
  14. Discussie Spelwereld Nicaea

Ik vind een week wel erg veel. Laten we gewoon maximaal 24 uur tussen de eventen doen.