• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Yvonne58

  1. grote inventaris

    hallo, Ik heb een vraag, Ik had begrepen dat wat je in de grote inventaris hebt staan aan het eind van de wereld dat je dat mee kunt nemen naar een volgende wereld is dat waar en hoe moet dat dan. Groet Yvonne
  2. Script DIO-TOOLS-David1327

    is er niemand die me kan zeggen waarom dio tools ervoor zorgt dat mijn scherm als ik in de stad zit verkleind en op gegeven moment zelfs zwart wordt? zodat ik niet meer kan spelen?
  3. Grepolis times comeback?

    ik kan geen enkele tool meer gebruiken anders slaat grepo op hol dus maakt mij niet uit. Baal al genoeg. Geen tools meer in gebruik :mad:
  4. Script DIO-TOOLS-David1327

    Ik heb dio tools eraf moeten gooien omdat het zo ineens storing geeft op grepo. Het is begonnen met Dio tools maar nu kan ik geen enkele tools meer gebruiken. Ik baal daar behoorlijk van. Ben zo gewend met tools te werken.
  5. Gameplay Inschrijven wereld

    ja maar iedere groep gaat van te voren kijken met wie hij/zij wil gaan spelem. Ook niet goudspelers en dan wordt je over de wereld verspreid. Vind ik niet zo'n best idee.
  6. Info Wereld Imbros

    okee
  7. Info Wereld Imbros

    Ik wil er wel over praten misschien via discord?
  8. Info Wereld Imbros

    wij zijn met 8 man
  9. Info Wereld Imbros

    ik kan nog wel spelers gebruiken. Actief, verplicht actief op discord, en je in willen zetten voor je ally en de spelers.
  10. Info Wereld Imbros

    jammer dat het wereld snelheid 2 is maar ik ga er toch maar voor. Nu in de zomertijd is deze snelheid eigenlijk wel lekker.
  11. Vraag Nieuwe wereld.

    Ik denk dat er nog niks bekend is maar ik hoop dat er nog wel 1 komt. Vorig jaar is er in de zomertijd ook geen nieuwe wereld uit gekomen. En dan pas na de zomerperiode ergens in september dacht ik weer. Dus ik zou het wel fijn vinden of er nog een wereld komt of dat de eerstvolgende pas...
  12. Vraag Nieuwe wereld.

    geweest, in de maling genomen dus. Heel kinderachtig hoor
  13. Autisme

    Ik vind het vreselijk als er met een ziekte gescholden wordt. Voornamelijk hoor je veel kanker dit en kanker dat. En ik vind dat echt niet kunnen
  14. vernieuwen van spelwereld

    ik doe snachts mijn laptop uit en als ik hem aan doe is hij bijgewerkt
Bovenaan