• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De nieuwste activiteit van zebia

• zebia
    zebia reageerde op topic top/flop.
    Ik vind het een zeer goede tactiek dat je iemand gaat hacken bij een computer waar amper komt en dan de hele wereld op zijn kop zet. Ik...
  • zebia
    zebia reageerde op topic Open spel Nachtwaker.
    ja lang geleden ja
  • zebia
    zebia reageerde op topic Belegeringswereld eerder NB.
    @Busje68 dat hoort bij het spel de kolo tegen nachtbonus in je stad kan liggen. Het enige wat jij kan doen dat je stad/steden goed...
  • zebia
    zebia reageerde op topic Top/Flop allianties.
    Mijn alliantie natuurlijk TOP : @Artifex is de beste mod
  • zebia
    zebia reageerde op topic Namengebruik in Grepolis.
    Karl Marx heeft zijn stedennamen netjes gewijzigd overigens
  • zebia
    zebia heeft het topic Namengebruik in Grepolis geplaatst in Vragen & hulp.
    Hallo Ik wilde even vragen of je stedennamen mag vernoemen naar bepaalde personen zoals Karl Max, Vladimir Putin, George Costanza en...
  • zebia
    zebia reageerde op topic kritiek.
    Dan wil ik een nieuwe Grepolis wet instellen : Artifex krijgt 20 euro per maand salaris Screeny krijgt 15 euro per maand salaris De rest...
  • zebia
    zebia reageerde op het bericht van Diddi Magmotar in het topic Discussie GOUD WEL OF NIET met Like Like.
    Ik sta momenteel op plek 17. Netto heb ik 3500 goud gebruikt. Edit: Niet om op te scheppen maar om aan te tonen dat echt niet de hele...
  • zebia
    zebia reageerde op topic Gouden Award.
    Hier heb ik het over mezelf
  • zebia
    zebia reageerde op topic Black friday aanbiedingen.
    Je kunt die troepen beter zelf maken met gs dat gaat stukken beter en sneller om aan die 300 vs te komen. Er is ooit een petitie...
  • zebia
    zebia reageerde op topic Black friday aanbiedingen.
    Het is echt een black friday oftewel een zwarte vrijdag, het betekent dus slechte aanbiedingen en oorlogspakketten die er niet heel...
  • zebia
    zebia reageerde op het bericht van Diddi Magmotar in het topic Black friday aanbiedingen met Like Like.
    Die aanbiedingen zijn idd niet erg serieus te nemen.
  • zebia
    zebia reageerde op het bericht van THC. in het topic Black friday aanbiedingen met Like Like.
    Dit noem ik werkelijk geen black friday aanbiedingen. Aanbiedingen die zowat elke maand komen met de zelfde prijs. Ge krijgt zelf minder...
  • zebia
    zebia reageerde op topic Gouden Award.
    Beste speler: THC. Beste Alliantie: GP Machine De beste alliantie speler: NicoArthur Het grootste ego: DAT BEN IK ZELF! Beste leider...
  • zebia
    zebia heeft het topic Gouden Award geplaatst in Wereld Lapithos.
    Zo zal ik dit ook maar hier ploppen, trouwens gekopieerd van onze grote vriend @Delete. zijn topic op Lalysos. Vragen (Graag vragen...