• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door zebia

  1. zebia

    Autisme

    Er word zoveel verkeerde dingen gezegd waardoor ik weet niet meer wat de regels exact zijn wat gevolgd moeten. Dat is ook een van mijn redenen dat ik na Dimale ga stoppen met Grepolis omdat er geen duidelijkheid is over de regels die gevolgd moeten worden.
  2. zebia

    Feedback De mythische hen is terug!

    Waarom duurt het event zo kort? normaal gesproken duren die veel langer
  3. zebia

    Feedback Wereld Emporion met Ares!

    idd met die nieuwe gunstvorm bij ares furydinges waar je weer troepen in moeten dumpen ofzo en die ladon is idd belachelijk sterk. maar goed wil het wel proberen om te kijken of er een goede strategie mee te maken valt
  4. zebia

    Feedback Wereld Emporion met Ares!

    Oke ik heb een paar vragen : Zit er geen hepheastius zegen in? Waarom is de nachtbonus weer foutief met 00:00 - 0:007? Neem aan dat alles verder gwn klopt?
  5. zebia

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Wel raar dat ene wel het script mag gebruiken en ander niet. Extra voordeel voor de scriptgebruiker dus zoiets als doping in een sport zoals voetbal en fietsen. Verder gaat het mij niet om wie het nu wel gebruikt daarvoor bestraft moet worden, gewoon gelijke kansen voor iedereen bieden zoals een...
  6. zebia

    Script Grepolis Share Attack

    Mijn complimenten heb je. Keurig staaltje werk en zal denk ik wel zeer effectief werken als je gaat samen werken met je alliantie voor een gecoordineerde aanval. Wel logisch als de script net er is en nog fouten erin kunnen zitten die verschoond moeten worden maar goed dit script biedt toekomst...
  7. zebia

    Discussie TTA Bot

    Welkom in mijn wereld
  8. zebia

    Gameplay Samenvoegen servers NL en DE

    Ik zie het helemaal voor me duits en nederlands op een server
  9. zebia

    Feedback Grepolis Preview 2021

    Dit was al een teken naar de community toe, dat council is opgeheven. Maar goed nu moeten we roeien met de riemen die we hebben.
  10. zebia

    Discussie Wereld Carphi

    ideale wereld voor goudkopers en goud uitgevers om ez win te halen
  11. zebia

    Feedback Tyches Rad van Fortuin

    Dit is wel beter dan vorige jaar, een grote verbetering.
  12. zebia

    Vraag Waarom geen Black Friday deal?

    Oke gedaan
  13. zebia

    Vraag Waarom geen Black Friday deal?

    Hoe zit met die aankoop die ik deed van 50 euro bij Black Friday warfare pakketten? Ik krijg die niet binnen terwijl ik die degelijk heb betaald
  14. zebia

    Vraag Waarom geen Black Friday deal?

    goede aanbieding, ik koop er een en krijg niks binnen
Bovenaan