• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door zebia

1. zebia

Discussie Evaluatie herbalancering

Myth mogen idd minder sterker/snel worden op in ieder geval belegeringswerelden, vrijwel elke belegering die actief word gedeeld word er door vliegers eruit gevlogen. Myth bepaald heeft hier een grote rol in. Myth moeten slomer of minder sterk worden zodat geen gunstelijke eenheden ook hun rol...
  2. zebia

Hekelpunten die al jaren bestaan. (Razernij & GP Stelen)

Ik ben het volledig eens met je, maar realistisch gezien weet ik niet of de 2de echt haalbaar is. 1ste moet sws te doen zijn lijkt me
  3. zebia

Medeling: Speler Paullii niet meer onder ons

Sterkte aan alle familieleden en alliantiegenoten van hem
  4. zebia

Overzetten inventaris bij einde wereld

Hoe zie je het dan voor je met het overzetten van inventaris en alle gevolgen van dien? Ik zie er echter meer problemen ontstaan als dit gebeurt de ene gaat voor scherpies en ander voor myth terwijl ook een aantal wat mindere dingen hebben in inventaris of vrijwel niks
  5. zebia

Alvast bedankt

GP Machine is gwn een unbeatable alliantie op elke wereld met zijn sterke selectie aan spelers, ik denk zelfs dat er spelers dromen om in GP Machine te willen zitten
  6. zebia

Feedback Nieuwe Olympus wereld: Sinop

Deze wereldnaam is speciaal voor jouw denk ik @SinoR
  7. zebia

Discussie Schade aan de Community?

Jazeker, die supportteam hier doet ook hun best en dat is dan stank voor dank krijgen is zeer onacceptabel
  8. zebia

Zebia

Wie is jouw favoriet supportlid? Kies zelf je eigen keuze en dan weten ook welke supportlid als favoriet word gezien
  9. zebia

Discussie Schade aan de Community?

Ik zou ze permanent bannen en ze Grepolisbelasting laten betalen met het geld naar het supportteam van NL voor schade aan hun imago
  10. zebia

Algemeen praattopic Pandosia

Pik je dat @GlowingInTheDark ? Wat die over je zegt
  11. zebia

Algemeen praattopic Pandosia

je kunt ook niet meer solliciteren als mod, kijk zelf maar
  12. zebia

spelen in andere taalversie

Dat komt denk ik door de prijsverschillen voor goud kopen, daar krijg je minder goud voor hetzelfde bedrag als hier. En Innogames wil dat je goud koopt zodat ze in hun werelden en nieuwe updates enzovoort kunnen financieren.
  13. zebia

Discussie goudgebruik

Eigenlijk moet je gewoon werelden hebben waarbij je alleen nog maar gebouwen kan uppen met goud en niet met grondstoffen, dan krijgt innogames meer inkomsten als er dan word gekocht daarvoor.
  14. zebia

Discussie goudgebruik

Eens!
  15. zebia

Discussie goudgebruik

Er zit een kloof tussen goud kopende spelers en niet goud kopende spelers net als ervaren spelers en niet ervaren spelers. Die verschil zal er altijd wel zijn innogames kennende. Het probleem ligt denk ik meer aan de stoppende spelers of spelers die inactief gaan worden waardoor de spelers die...