• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door zelway

  1. Paasevent

    wel in beeld maar niets te doen teminste bij mij werkt het event niet
  2. Discussie [Methone] Spamaanvallen Frutter | The Teddy Bears

    ik zou zeggen kom eens op achilles kijken dan hoe het daar soms gaat nacht aanvallen ,nacht kolo,s en aanvallen die 3 dg of langer onderweg zijn is heel normaal bij sommige speleres fairplay ??? nee kansloze aanvallen ??ja verboden ?? nee zeker niet alleen hooguit irritant support...
  3. Openbare schorsingen

    daar heb je geen support voor nodig hoor ,de valsspelers zijn algemeen bekend en al meerdre malen gemeld alleen doen ze er niet veel aan behalve zeggen foei stoute jonge
  4. Openbare schorsingen

  5. Discussie Wereld Kastoria

    melden bij support anders doen ze niets
  6. Lauwerkransen

    als je nu gewoon de juiste weg bewandeld zoals ze vragen is dit zo opgelost daar is support voor
  7. Event

    wat leuker is dat als ik op ? druk voor info dat ik dan wel weet hoe de hen werkt foutje support bedankt
  8. Hyperborea 2.0 x5 snelheid

    levert ze niets op dus gaat er niet komen
  9. ondersteunen

    alles is mogelijk
  10. ondersteunen

    je hebt dus een bubbel acc !!!!! oepsie dat is verboden he
  11. Discussie Wereld Epidamnos

    waar het altijd staat he
  12. Foutief handelen moderators

    ff opgezocht google op inno games en dn ff naar contact zoeken leg daar je klacht neer dit gaat buiten de gewone support om en zijn kunnen dit dn ook niet zien
  13. Foutief handelen moderators

    de enige optie in mijn ogen is (als dat mogelijk is tenminste ) dit rechtstreeks bij inno games zelf neer te leggen
  14. Feedback Dionysia 2022

    kan iemand mij de bedoeling van dit event uitleggen want support weet het zelf niet geloof ik
  15. Tribunaal

    helaas niet .de leden mogen geen enkele invoed krijgen he
Bovenaan