• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

DeletedUser25006

Gast
Beste lezers en andere forumleden,

In dit topic kan gediscussieerd worden over de Grepolis Times maar dienen wel ten alle tijden de forumregels te worden nageleefd.

Kritiek is prima, maar wij kunnen hier alleen iets mee als het ook onderbouwd is.

Veel discussieplezier gewenst.

Met vriendelijke groet,

Het Grepolis Times Team en het Grepolis Forum Team
 

Araluen

Manticore
Zoals Artifex al zegt heeft het team alleen wat aan onderbouwde kritiek. Zie dit dus niet als een grepolis times beledigtopic, want dat wordt niet gewenst. Hier zullen wij ook op letten.

Met vriendelijke groet,
Het forumteam
 

DeletedUser23782

Gast
Beste lezers en andere forumleden,

In de 71ste uitgave van Grepolis Times zal een artikel over de Franse community te vinden zijn (wat precies ga ik nog niet verraden ;) ). Maar het leek ons leuk om jullie daar ook in te betrekken, dus heb je een brandende vraag aan de Franse Community? Stel deze dan hier en wellicht is deze te vinden (voorzien van antwoord) in de volgende uitgave van Grepolis Times.

Met vriendelijke groet,
Jeroen7412
 

DeletedUser27468

Gast
Waarom is Jeroen7412 de reporter van Baris als hij niet eens op Baris speelt en wat voor een nut heeft een artikel over de Franse community?
Ik denk zelf dat 95% van de mensen die het lezen het vrij weinig uitmaakt wat er op een wereld gebeurt waar wij geen invloed op hebben :)
 

DeletedUser20232

Gast
Waarom is Jeroen7412 de reporter van Baris als hij niet eens op Baris speelt en wat voor een nut heeft een artikel over de Franse community?
Ik denk zelf dat 95% van de mensen die het lezen het vrij weinig uitmaakt wat er op een wereld gebeurt waar wij geen invloed op hebben :)
Je komt achter, dat artikel zat in de -als ik mij niet vergis- vorige times.
 

DeletedUser23782

Gast
Waarom is Jeroen7412 de reporter van Baris als hij niet eens op Baris speelt en wat voor een nut heeft een artikel over de Franse community?
Ik denk zelf dat 95% van de mensen die het lezen het vrij weinig uitmaakt wat er op een wereld gebeurt waar wij geen invloed op hebben :)

Beste @quadralift,
Op het account jeroen7412 speel ik inderdaad niet op de wereld Baris, daar speel ik momenteel onder een andere naam. Om dat conform de regels te doen heb ik mijn account op Baris verwijderd, daardoor is jeroen7412 niet meer actief. Ik ga later wel weer verder via dat account.

Het frankrijk artikel (volgende maand Duitsland (met op vele verzoek minder felle kleuren)) is eigenlijk een plan om meer communicatie en krijgen tussen de Nederlandse en andere wereldservers. Het is opzich wel leuk om te horen dat er veel Nederlanders te vinden zijn op die werelden en hoe zij hun eigen tactieken hebben. Daar gaat dat column eigenlijk in grote mate over.
Gr.
Jeroen
 

DeletedUser27468

Gast
Waar in hemelsnaams moeten die ' tactieken ' staan dan?
Er staat in dat artikel over de Franse server helemaal niks, 0.0 % aan tactieken of dergelijke, het enigste wat daar in staat is volgens mij ( mits mijn ogen mij niet bedriegen ) dat de Franse server groot is, wij geen kans maken tegen hun en dat wij volgens hun goud noobs zijn.

Dus waar ik herhaal WAAR in de grepolis times uitgave nummer 71 staan die tactieken vermeld ?
Bedankt voor de groeten, ik kon nog niet lezen dat je jeroen heete x)
 

DeletedUser23782

Gast
Bij Frankrijk stond het er inderdaad niet in omdat ik het eruitgelaten heb. Het was zo goed als hetzelfde als de Nederlandse dus daar hadden jullie ook weinig aan. De server samen had ik eringezet omdat er veel gevraagd wordt naar een server samen.

Ik dacht ik vermelde het maar even was misschien wel leuk om te weten dat ik Jeroen heet. Praat wat makkelijker met namen :D
 

Armand0

Manticore
Ik zat het frans-NL artikel net pas te lezen en vond het wel komisch. Voegt zeker wat aan The Times toe. Niet te lang, leuke opzet, afschuwelijke kleuren inderdaad. Normaal gesproken lezen de meesten toch enkel hun eigen wereld(en), ik in ieder geval, en dan zijn wat neutrale rubrieken altijd een leuk extraatje.
 

DeletedUser18363

Gast
Bij Frankrijk stond het er inderdaad niet in omdat ik het eruitgelaten heb. Het was zo goed als hetzelfde als de Nederlandse dus daar hadden jullie ook weinig aan. De server samen had ik eringezet omdat er veel gevraagd wordt naar een server samen.

Ik dacht ik vermelde het maar even was misschien wel leuk om te weten dat ik Jeroen heet. Praat wat makkelijker met namen :D

Dus je hebt het enige interessante van dat hele artikel eruit gelaten voor klassiek Frans gelul?
 

DeletedUser27468

Gast
Alweer volop strategie te vinden in de Times meets Germany :)

@jeroen7412 enige reden hiervoor?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23782

Gast
Alweer volop strategie te vinden in de Times meets Germany :)

@jeroen7412 enige reden hiervoor?

Zelfde reden als frankrijk maar er zit wel strategie in om spelers te binden dus dat is al wat. maar Spanje staat al klaar en daar zit heel veel strategie in, heb speciaal voor jou heel lang gepraat over strategieën ;) heb er best veel ingezet.
 

DeletedUser25006

Gast
Jammer dat het topic over solliciteren, het team en de vacatures is gesloten. Dat was eigenlijk het discussietopic.

Dit discussietopic had namelijk een functie voor 1 maand om te testen of het iets was.

Het resultaat is wel duidelijk, dat een discussietopic niet werkt.

Het heeft in mijn ogen dus geen zin om mensen te verplichten om te antwoorden in een discussietopic terwijl je iets leest in een ander topic. Heel omslachtig allemaal.
 

DeletedUser20542

Gast
Dit is precies dezelfde opzet als bij o.a. de communitywedstrijden, die jij ook wel eens organiseert als ik me niet vergis?
 

DeletedUser22289

Gast
@Artifex ik kan mij vinden in jouw mening maar langst de andere kant is het ook weer onoverzichtelijk dat er mensen gaan posten tussen veranderingen etc.
Dat systeem dat jij niet goed vindt wordt ook gehanteerd met nieuwe updates of werelden, daar zijn er speciale discussietopics voorzien.
 

DeletedUser23442

Gast
Dat er 1 topic is waarin alles besproken wordt ipv overal (veelal offtopic) maar wat roepen is best wel logisch ja.

Topics van specifieke Times die uitkomen blijven wel gewoon open neem ik aan?
 

DeletedUser26004

Gast
Hmm, strafpunten systeem. Ligt het nou aan mij of beschouwt de GT leiding iedereen gewoon als een stelletje kinderen, man man man.

Belangrijkste van de GT is dat het een groep mensen is die met plezier schrijft en die samen plezier willen maken. Niet een of ander dictatoriaal stelsel waarbij je gelijk een notitie krijgt ;)
 
Klopt, maar om te zorgen dat iedereen met plezier schrijft heb je wel reporters nodig die schrijven, en geen reporters die een hele maand niks van zich laten horen. En er is zeker een democratisch systeem binnen de Times, waarbij zelfs de nieuwste reporters hun stem hebben in de Grepolis Times vergaderingen.
 
Bovenaan