• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #184 - Het Monster

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
WvW 184 - Het Monster

mad-scientist2_mtg-lab-maniac_3244.jpg



Hij keek rond zich, niemand in de buurt. Zo hoorde het. Dit was zijn moment en van niemand anders. Niemand zou hem nu mogen storen om hem van dit moment te beroven. Hier had hij al zo lang naar uitgekeken. Zoals het moment nu was, was het perfect. Doodstil, bruisend van de spanning, zenuwen die de mens te boven gingen. Zo wilde hij het en zo zou het zijn. Na al zijn jaren van onderzoek en experimenten, was hij ervan overtuigd. Dit was het moment. Hij strekte zijn vingers nog eens en kneep zijn hand in een vuist. Dit was het ogenblik, hierna kon hij niet meer terug. Hij legde zijn hand op de hendel. Deze hendel, zou het verschil maken tussen leven en dood. Tussen dood en leven. Tussen vlees en mens. Hij had de neiging om kwaadaardig te lachen maar deed dit toch maar niet. Hij grinnikte in de plaats. Ergens had dit nog iets enger rondom zich, maar daar trok hij zich niets van aan. Hij trok aan de hendel, hij haalde hem helemaal over en toen gebeurde het.

Claimen: Aan
Netwerken: Aan
BM-opvolging: Oud kiest nieuw.
BM-keuze: Kiest bij gelijkspel, ongeacht zijn/haar stem.
Manier van stemmen: Topic, Rood en Groen
Eindtijd stemmen: 22.00 uur

Rollen
Alle mogelijke rollen die in het spel mogelijks kunnen zitten worden bij start bekend gemaakt.
Verwacht een lijst met een rol [spelersaantal x 2] waarbij ongeveer de helft sterk overeenkomt met een rol uit het rollentopic.

Start
Donderdag 25/08 - Verdelen van Rollen
Vrijdag 26/08 - Eerste deadline

1.
2.
3.
5.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser26399

Gast
1. Lat
2.Graecus 001(vertrek vandaag op kamp, maar moest ik de 31ste nog in leven zijn, ook leuk
3.
5.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser20432

Gast
1. Lat
2.Graecus 001(vertrek vandaag op kamp, maar moest ik de 31ste nog in leven zijn, ook leuk
3.Gigagiratina
5.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

latdekat

Harpij
Graecus, de eerste deadline is 26/08. Dan is er 99,99% kans dat er geen deadline komt 31/08. Want dan zouden we ondertussen zes deadlines nodig hebben, en dat komt gezien het huidige aantal spelers maar zeer zelden voor.

Dus schrijf je uit aub.
 

DeletedUser

Gast
1. Lat
2.Graecus 001(vertrek vandaag op kamp, maar moest ik de 31ste nog in leven zijn, ook leuk
3.Gigagiratina
5. Crimson Chin
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser9104

Gast
1. Lat
2.Graecus 001(vertrek vandaag op kamp, maar moest ik de 31ste nog in leven zijn, ook leuk
3.Gigagiratina
4. Ilja
5. Crimson Chin
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser21204

Gast
1. Lat
2. Kyraco
3. Gigagiratina
4. Ilja
5. Crimson Chin
6.
7.
8.
9.
10.

Lijkt erop dat ik nog precies op tijd ben voor een potje zonder Graecus dan.
P.S. vanavond wss grotendeels afwezig, vandaag teruggekomen uit Colorado, dus een flinke jetlag en dus op tijd naar bed :)
 

DeletedUser18363

Gast
1. Lat
2. Kyraco
3. Gigagiratina
4. Ilja
5. Crimson Chin
6. Neus
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser22926

Gast
1. Lat
2. Kyraco
3. Gigagiratina
4. Ilja
5. Crimson Chin
6. Neus
7. Heartlion
8.
9.
10.

Ik ga actief zijnn
 

DeletedUser23442

Gast
1. Lat
2. Kyraco
3. Gigagiratina
4. Ilja
5. Crimson Chin
6. Neus
7. Heartlion
8. Nissassa
9. Jaspenia
10.

Als we nog optijd zijn D:

Zet me anders maar vervanger
 

DeletedUser20542

Gast
Vervangers
Ydeger

E: Ik ga niet vervangen, want ik heb geen zin in een potje waar alles gebeurt in het geheime netwerk van Kyra.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan