• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Interessepeiling Community Meeting

Heb je interesse om mee te gaan met een Community Meeting?


  • Totaal aantal stemmers
    65
  • Enquête gesloten .

AriChibi

Hydra
We doelen niet specifiek op een concreet aantal. Momenteel zijn er 41 spelers die op z'n minst interesse hebben. Dit aantal valt toch iets lager uit dan gehoopt. Persoonlijk had ik een 100-tal geïnteresseerden willen hebben omdat de kans groot is dat slechts 50-60% van de geïnteresseerden ook effectief zullen komen.

Volgens mij zijn er maar 60 actief op het forum, dus dat is toch alweer 68,3%.
 

DeletedUser27202

Gast
Ik wil wel een meeting! Na mijn laatste berisping wil ik i1 owner i1 graag eens ontmoeten!!!!

Gr REVOLVER Ronnie
 

DeletedUser12913

Gast
Wat voor een vertekend beeld heb jij van het forum dat jij modereert, als ik vragen mag?
Er zou oorspronkelijk een IGM verstuurd worden, dus 100 zou helemaal geen onhaalbaar getal geweest zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27202

Gast
Alleen is er dus geen bericht gestuurd.
Zijn daarmee de plannen voor deze meeting van de baan?

Gr ronnie
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Er zou oorspronkelijk een IGM verstuurd worden, dus 100 zou helemaal geen onhaalbaar getal geweest zijn.

Goed, dat was dus het plan. Om een of andere reden is het niet gelukt.
Desondanks dat er geen IGM is verstuurd, heb je dus wel 60 antwoorden. Het feit dat jij niet beseft hoe gruwelijk veel dat is, kwetst me een beetje :x.

Het is niet omdat je met een IGM op 100 had gehoopt dat je ook op 100 reacties moet hopen als die IGM niet doorgaat ;).
Dit is best een grote opkomst, zou zonde zijn als er niets mee gedaan werd.
 

DeletedUser

Gast
De Efteling iets?

Ligt redelijk centraal voor Nl en Be.
Er is daar van alles te doen, voor alle doelgroepen dus.
Er is daar wifi.
Er zijn verschillende meeting punten te vinden in het park.
En je kunt er makkelijk met de auto naartoe.

Enigste nadeel is wel dat het 37 (geloof ik) euro kost maar dan heb je ook wel iets geloof me;)
 

DeletedUser27102

Gast
Wordt er nog iets gedaan aan die Community meeting? Want als het de bedoeling is dat die daadwerkelijk doorgaat, dan zal er meer moeite gedaan moeten worden door het team.

Mss is het ook handig om af en toe IGM te sturen om reclame te maken voor het forum zelf want ik heb de indruk dat het forum ieder jaar er weer wat inactiever uitziet
smiley_emoticons_drunk.gif
 

DeletedUser27509

Gast
Blijkbaar :p

Ik ben hier compleet nieuw, Grepolis zelf speel ik al wel een jaar of 5 (met lange tussenpozen).
Ik ben zelf wel geïnteresseerd, mits niet langer dan een uur of anderhalf reistijd.

Mijn eerste indrukken hier zijn echter dat de community niet echt 'aan elkaar hangt'. Vooral de wereldfora zijn echt onaangenaam. Veel reacties zijn daar gewoon getreiter, egoïstisch en beledigend. (Nu volg ik zelf alleen Baris, maar op andere werelden lijkt het ook zo te zijn?)
Lijkt me moeilijk om dan een meeting te organiseren, met botsende karakters en 'vijanden'?

Misschien (hopelijk?) zit ik er gewoon helemaal naast en moet ik me iets meer inwerken in deze community, om de vriendschappen en leuke topics te ontdekken.
 

DeletedUser27102

Gast
Ik hoop dat alleen de fijne mensen naar meetings willen gaan :D

Maar je kijkt idd best niet naar de wereldfora als je leuke topics zoekt :p
 
Bovenaan