• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Evenementen

DeletedUser22289

Gast
Hey allemaal,

Nou ben ik juist terug van vakantie en blijkbaar is er een event geweest en start er morgen weer een. Mag ik even een mening van jullie over de events die zich snel na elkaar opvolgen, ik persoonlijk vind dit super vervelend. Wordt het stilaan tijd om even hier op tegen in te gaan? want ik gok dat we binnenkort wel elke maand 3 events zullen hebben...
 

DeletedUser25952

Gast
vorige evenement was zonder goud, die evenementen mogen meer komen.
de volgende is weer voor de goudgebruikers is nu zo 1maal spijtig genoeg
 

DeletedUser27205

Gast
Ik zie het probleem niet van events. Events zonder goud mogen wat meer komen, maar het geeft af en toe een leuke draai. Er mogen wel events komen waarbij je wat meer moet doen / tactisch nadenken. Nu is het gewoon dom klikken.
 

DeletedUser27281

Gast
Als dit event zonder goud was geweest, was het natuurlijk leuker en eerlijker. Op zich heb ik er niets tegen dat events zo snel op elkaar opvolgen, dat maakt het spel interessanter. Je hebt dan buiten het grepolis spelen, wat op zich al tof is, ook nog andere uitdagingen, en je kan zelf kiezen of je er aan meedoet of niet.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik zie het probleem niet van events. Events zonder goud mogen wat meer komen, maar het geeft af en toe een leuke draai. Er mogen wel events komen waarbij je wat meer moet doen / tactisch nadenken. Nu is het gewoon dom klikken.
En langer duren
Niet helemaal, je moet een klein beetje opletten

Als dit event zonder goud was geweest, was het natuurlijk leuker en eerlijker. Op zich heb ik er niets tegen dat events zo snel op elkaar opvolgen, dat maakt het spel interessanter. Je hebt dan buiten het grepolis spelen, wat op zich al tof is, ook nog andere uitdagingen, en je kan zelf kiezen of je er aan meedoet of niet.
 

DeletedUser26927

Gast
Zeker niet waar je moet zelf een beetje simuleren met dit event door na te denken wat de beste combinatie is met die 25 en 50%
 

DeletedUser26399

Gast
En de sterkte van de eenheden, maar eigenlijk zeggen we dat beter niet, want nu gaan andere spelers daar op letten en krijgen zij ook meer beloningen, maar alleszins, wanneer de uitwerkig van het event is, ben ik in VM
 

DeletedUser27205

Gast
Zeker niet waar je moet zelf een beetje simuleren met dit event door na te denken wat de beste combinatie is met die 25 en 50%

Dat is zo, maar met mijn reactie bedoelde ik meer de events in het algemeen. Ik wist ook nog niet hoe dit event precies zou werken, voor dit event geld mijn reactie dan ook eigenlijk niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24074

Gast
Het beste zou zijn dat ze zouden afwisselen met goud en niet goud events, ze kunnen niet klagen dat goud er wordt uitgehaald. Aan de andere kant meer events zonder goud zouden ook andere meer stimuleren, omdat veel spelers de event opent en dan een goud prijzen erop daardoor wordt het direct gezien als P2W. (wat het ook wel beetje is, maar niet zo erg dan andere dingen)

ps: Voor de mensen dat het niet duidelijk is dit betekent dat je nu een goud event hebt en dat de volgende dan zonder goud zou zijn en dan elkaar telkens afwisselen.
 

DeletedUser15529

Gast
Hey allemaal,

Nou ben ik juist terug van vakantie en blijkbaar is er een event geweest en start er morgen weer een. Mag ik even een mening van jullie over de events die zich snel na elkaar opvolgen, ik persoonlijk vind dit super vervelend. Wordt het stilaan tijd om even hier op tegen in te gaan? want ik gok dat we binnenkort wel elke maand 3 events zullen hebben...

Nick zegt het één maar bedoelt het ander, hij staat momenteel op de 1e plaats van het hadesspel maarja wij zijn van hem gewend dat hij het één zegt en het ander doet
 

DeletedUser22289

Gast
Nick zegt het één maar bedoelt het ander, hij staat momenteel op de 1e plaats van het hadesspel maarja wij zijn van hem gewend dat hij het één zegt en het ander doet


Graag laten we persoonlijke discussies hier achterwege, dat je me niet mag is het een maar als je me dan ook nog eens een hele dag gaat lastigvallen ... doe eens normaal man wordt volwassen.
 

DeletedUser14702

Gast
mogen van mij gerust blijven, geeft een leuke draai aan het spel, zeker leuk op werelden zonder actie
 

DeletedUser23782

Gast
Innogames heeft bij Innogames TV al het herfstevent aangekondigd... weer met mythische eenheden
 

DeletedUser23546

Gast
Weet niet waar ik dit moet vragen, maar komt na het herfsteven niet grepolymia??
 

DeletedUser10625

Gast
De ally's die het grootst zijn, en waarschijnlijk al met goud spelen, profiteren het meest van deze events. Zeker als het events zijn waar je door het kopen van goud kan winnen. van mij, en ik denk meerdere spelers mogen ze deze events afschaffen want het veroorzaakt een oneerlijke situatie in het spel.
 

DeletedUser25672

Gast
meer event willen we want grepolis bloed dood

snappen jullie nu echt niets van e...
smiley_emoticons_hust.gif
 

Gollum Returns

Manticore
Grepolympia was toch niet echt een event voor coiners? Ja, oke 50 goud per 12 uur voor 20% extra trainingspunten. Maar verder viel dat wel mee. Ging er meer om wat je erin stopte, en als je voor 300 goud ook 2 vakjes extra koopt kan je s`nachts wat langer doortrainen. Maar het is nu niet echt over de top ofzo. Events waar je met goud een zeker voordeel hebt, maar waar de rest van de top10 ally`s ook bonussen krijgt is echt niet verkeerd. Als men dat een beetje afwisselt, net zoals die kaartjes die ook wel geinig zijn met de meer gouden events zoals recepten mixen dan is dat zeker welkom.

Daarnaast was Grepolympia ook een alliantie breed evenement, en ik denk dat die zeker welkom zijn. We hebben toch op Actium wat leuke bonussen verkregen terwijl we nu niet bepaald de grootste alliantie zijn of een alliantie zijn met veel coiners. Gewoon beetje team inzet.
 
Bovenaan