• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #70 Platina Editie

DeletedUser25006

Gast
Grepolis Times - Uitgave #70 Platina Editie



Beste lezers,

We zijn weer druk bezig geweest voor jullie om ook op 1 september weer een prachtige editie van de Times te presenteren!

En wat voor een!!!!

De platina Editie en daarmee de 70ste is een feit!

We hebben van alles voor jullie, alle werelden, interviews, de keuken, columns en nog zoveel meer!

En even op zijn plaats, wat een complimenten voor het team! Deze prestatie was enorm! Alvast een groot applaus!

Wij houden jullie niet langer bezig en wensen jullie alvast veel lees plezier!

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.



Lees hier uitgave #70 van de Grepolis Times door op het logo te klikken!





 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19503

Gast
Zie maar dat je een stevige internetconnectie hebt. De Times is deze maand nogal uit de kluiten gewassen.
 

DeletedUser26004

Gast
Klasse GT! Enigste puntje van opmerking: ik heb Kroenuh never nooit bijdrage zien leveren aan de GT in de tijd dat ik bij de GT heb gezeten ;)
 

DeletedUser25672

Gast
Leuke thimes, alleen jammer dat in olympia 90% van de thimes helemaal niet is zoals het was of zelfs gelogen is op basis van de feiten...

Op pagina 29 begint het al met de openings pagina, wordt gesproken van een voorbereidings plan tussen Armifera Fatum en De altis omtrent afmaken van het beeld???

Zal wel bedoelt worden alsof wij een plan hadden dat AF het beeld zou bouwen met onze hulp, wat er wel niet bij geschreven wordt is dat Deathbringers de alliantie dominion door middel van 1 speler te inviten het beeld wilde slope,/afmaken. Dat dit aan het licht kwam binnen de leiding van Dominion zorgde er voor dat er 2 spelers naar Armifera Fatum overstapte te vroeg en het beeld sloopte die ze dan bouwde in AF groep. De altis had hier geen voorbereidings plan vooropgesteld nog waren wij niet op de hoogte van deze zielige poging. Dat wij gehopt zijn met zen allen om dat beeld te versnellen was enkel om een vijand van een vijand te dwars liggen en ook de winnaar van deze wereld nog wat uit te stellen. Mijn leden kregen dan pas ook de info te horen op 11-08-16 om 00:21 om te gaan helpen versnellen tegen deathbringers die al weer met meer dan 4 bondgenoten hun wereldwonderen bouwde.

Op pagina 33 is vermeld dat dominion al lange tijd onder grote druk stond?

Is dit gebaseerd op feiten of alleen op de roddelpers namelijk heb ik na de val van hun, 4 spelers invite en een woordtje uitleg gevraagd en allen hadden geen druk op hun ww eilanden aangezien de helft in VM was tijdens de zomer maanden en de anderen ruim voorzien van deffensief. Na de val van de narcisten was er zelfs geen aanval meer te zien op hun wereldwonder het beeld. Deze beweringen zijn dus gebaseerd op welke feiten?

Op pagina 33 is ook vermeld dat er een plotse race was tussen De altis en Armifera Fatum voor de tempel?

Volgens mij is de tempel nog altijd in bezit zoals de laatste maanden van Deathbringers en is het niet de tempel die gesaboteerd werd door woolite.
Maar de piramide door Quickdevil zoals je kunt zien op onderstaande foto:
260f7a17123bdd858fb524d7e07df261.png

Dit gebeurde op 16/08 omstreeks 7u

Aangezien dit een actie was tussen Milka en de AF groep en wij daar geen weet van hadden. Tot pas rond 4u a 6u dat Woolite mij wakker maakte en vroeg of er nog deff kon komen uit de altis hadden wij dus geen weet hier vanaf. Er was ook geen race tussen onze beide groepen De altis en AF voor de piramide want ik had al direct gemeld dat wij de race om de vuurtoren wilden winnen van de rangers.
*********************************************************************
RulerofOlympia op 16-08-16 om 18:20
blijkbaar wel idd succes met jullie piramide voltooien wij gaan hem niet voltooien

wij willen eerst de vuurtoren race winnen tegen rangers...

daarna zien we wel wat er gebeurt wie de 4de ww pakt
Quickdevil op 16-08-16 om 18:16
bedankt voor je hulp van jou en de rest van je alliantie =) DB pesten was erg effectief afgelopen nacht!
***********************************************************************

Als er dus nog is een thimes wordt geschreven over olympia en met De Altis in vermeld. Gelieve dan de feiten te posten zoals ze zijn en geen fabels of leugens.
 

DeletedUser26990

Gast
Leuk eerste stukje over Zakros. Aangenaam om eens kennis te maken met de protagonisten van deze wereld (Al is deze uitgave reeds een verjaarde versie ;) ).

Ik geloof ook dat het de eerste maal is dat Zakros in de Times staat. Mits de spelwereld al 4 maand draait is het misschien interessant om te schetsen wat er sinds het ontstaan van de wereld zoal gebeurd is zodat iedereen weer up-to-date is met het hele verloop daar.
 

DeletedUser25672

Gast
LOL. De reporter van Troje had er duidelijk niet zoveel zin in.
smiley_emoticons_confusednew.gif
Gebeurt ook niets ik lag of lig in oc 54 en ben er ook al een maand gestopt gebeurt idd helemaal niets wie daar wil de wereldwonderen winnen en 200% er voor zal spelen zal die in 123 behalen lijkt me...
 

DeletedUser21723

Gast
Alweer een uitzonderlijk mooi stuk over Rhethymnos geschreven door ypeeters6. Zeer vlot leesbaar, enorm uitgebreid en waarheidsgetrouw. Respect !
 

DeletedUser27215

Gast
Mooie uitgave! Vond het erg leuk om te lezen wat de andere allianties van Zakros hebben gezegd in de interviews
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser23442

Gast
Beste lezers en fans,

Hierbij, ter ere van de 70ste editie, meteen het (onvrijwillige) einde aan mijn Times-carrière.
Bedankt voor alle steun, fanmail en haat die jullie me altijd gegeven hebben.
Dit heeft me gesteund in zware tijden en gaf me de motivatie om ermee door te gaan.
Want het ware zware tijden, maar dankzij mijn ouders, (sommige) collega's en natuurlijk alle fans en haters heb ik het tot dit moment vol kunnen houden.
Maar het einde is nu toch gekomen...
(heb ik het gevaar van een schaap met hoge hakken toch onderschat)

Ik hoop op een waardige opvolger en wens hem sterkte met het ontwijken van de tentakels der censuur.

De groeten en tot ziens
Jaspenia
Ex-Timesreporter

Nu lekker van mn welverdiende pensioen genieten in een caravan in het zuiden van Spanje...
 
Bovenaan