• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #184 - Het Monster

DeletedUser21575

Gast
Je klinkt als een haai met watertanden, en zo zelfverzekerd alsof jij niet dood kan gaan.
Ik maak een sarcastische opmerking over de drukte in dit potje wvw, sinds kort hernoemd naar vissenkom en opeens ben ik een zelfverzekerde haai die jullie gaat oppeuzelen? Jij leest ook echt overal alles in wat je wilt zien hè?

Ik reageer voornamelijk omdat ik 2x had gekeken of er al reactie was sinds gisteravond 23.30, maar er nog steeds geen activiteit was. Dan neem ik die 'eerste post' wel op me. Maar maakt dat mij dan wolfish? Waar je wel naar hint..
 

DeletedUser9104

Gast
Dus, neus is dood. De vissenkom is weer lekker druk, wat doen we vanavond?

Ik had bewust niet meer gereageerd hopende dat rabs ondertussen wel de uitslag had gepost en verder gezien we niet weten wie er dood zijn (naast Neus) lijkt het me weinig handig om veel te zeggen. We weten nog steeds geen fuck namelijk.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Kyra is BM, random gekozen.
Neusje was lynch en sterft, hij blijkt eenhoorn.
Eenhoorn / Priester
Jij bent een priester en kan eenmalig iemand met jouw hoorn doorboren (op de manier te interpreteren die je zelf verkiest). Als hij slecht of neutraal is, sterft hij en mag je nog eens iemand doorboren. Als hij goed is, sterft hij/zij niet en mag je niet nog eens boren.

Echter, je krijgt deze gave pas wanneer het eerste slechtje sterft. Tot dan ben je te bang om te steken, en kan je dus nog niets.

Daarnaast was er geen lunch.

Eerstvolgende deadline is morgenavond(31/08) 22.00 uur. Lynch en Lunch zoals gewoonlijk.
 

DeletedUser22926

Gast
Ik maak een sarcastische opmerking over de drukte in dit potje wvw, sinds kort hernoemd naar vissenkom en opeens ben ik een zelfverzekerde haai die jullie gaat oppeuzelen? Jij leest ook echt overal alles in wat je wilt zien hè?

Ik reageer voornamelijk omdat ik 2x had gekeken of er al reactie was sinds gisteravond 23.30, maar er nog steeds geen activiteit was. Dan neem ik die 'eerste post' wel op me. Maar maakt dat mij dan wolfish? Waar je wel naar hint..

Ik heb echt geen idee man misschien was de reactie van jou op mijn bericht wel wolfish het is maar gissen beetje zielig proberen, daarnaast ik zei maar wat ik vond het wel toepasselijk op zich.

We weten idd nog geen zak alleen dat de goedjes nu langzaam aan het verliezen zijn.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind het erg lastig om Neus verliezen te zien als de goedjes die langzaam aan het verliezen zijn, maar ok. Echt formidabel is het nu ook weer niet, nee.

Wel al 2x geen lunch... Wat de ene kant betreft uiteraard zeer fijn, maar wat de andere kant betreft geeft het ook geen info..
 

DeletedUser9104

Gast
Gezien de activiteit is dat laatste een goede mogelijkheid, mja. Daar schieten we nog weinig mee op. Ja, inactieven gaan lynchen.
De tweede mogelijkheid is negatief voor ons, maar het lijkt me sterk dat de wolven op dag 1 of 2 al kunnen infecteren. Verder lijkt me ook niet dat dit twee nachten achter elkaar is geweest.
Een geblockte lunch kan natuurlijk ook wel, maar die is zo breed (en een behoorlijke gelukstreffer van degene die dat voor elkaar heeft gespeeld).

Ik denk dat een combinatie van de mogelijkheden het meest logisch is, naast natuurlijk de inactiviteit.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik ben het eens met je observatie, het lijkt me ergens sterk dat de slechtjes 2 dagen lang inactief zijn geweest. Gewoon eens aankijken wat de komende dag gebeurd raad ik dan ook niet aan. We moeten vandaag echt even een foute vis uit de kom halen waar mogelijk.
 

DeletedUser9104

Gast
Daar ben ik het mee eens, echter is het lastig gezien de activiteit in deze kom. Het lijkt wel alsof alle vissen slapen :(
 

latdekat

Harpij
Het lijkt me sterk dat de wolven inactief zouden zijn, twee dagen na elkaar. En de kans is redelijk groot dat er twee in zitten. Dan is het idee al helemaal onrealistisch. Met beschermengel, DO en heks is er nog wel een mogelijkheid dat de lunch twee keer geblokkeerd is. Echter lijkt het me nu ook alweer sterk dat deze er alledrie in zouden zitten.

Waarschijnlijk is het idd een combinatie, of vergeetachtigheid van de wolven en iets anders.
 

DeletedUser21204

Gast
Daar ben ik het mee eens, echter is het lastig gezien de activiteit in deze kom. Het lijkt wel alsof alle vissen slapen :(

Ik kan ook wel nog eens de zoveelste post gaan maken dat er geen activiteit is en dat dat jammer is, maar dat heeft totaal geen zin...
Dus idk wat ik zou kunnen posten, en ik denk dat er meer met dit probleem zitten.
 

DeletedUser

Gast
Ik kan ook wel nog eens de zoveelste post gaan maken dat er geen activiteit is en dat dat jammer is, maar dat heeft totaal geen zin...
Dus idk wat ik zou kunnen posten, en ik denk dat er meer met dit probleem zitten.

Dit ja.
 

DeletedUser22926

Gast
Ik denk dat de slechtjes dit vooral fijn vinden dus die houden het lekker rustig, misschien valt daarin naar een wolfje te zoeken
 

DeletedUser9104

Gast
Ik kan ook wel nog eens de zoveelste post gaan maken dat er geen activiteit is en dat dat jammer is, maar dat heeft totaal geen zin...
Dus idk wat ik zou kunnen posten, en ik denk dat er meer met dit probleem zitten.

Je maakt hier in feite eenzelfde post als je over klaagt, maar bon. We komen zo nier verder.

Eigenlijk vind ik Jasper wel verdacht. De bm-stem op zichzelf vooral. Waarom aan Kyra vragen of jullie op elkaar konden stemmen?
 

DeletedUser21575

Gast
Ik kan ook wel nog eens de zoveelste post gaan maken dat er geen activiteit is en dat dat jammer is, maar dat heeft totaal geen zin...
Dus idk wat ik zou kunnen posten, en ik denk dat er meer met dit probleem zitten.
Ik denk dat de slechtjes dit vooral fijn vinden dus die houden het lekker rustig, misschien valt daarin naar een wolfje te zoeken

Vooral idd niets blijven proberen toevoegen en op de achtergrond blijven. Dan winnen de slechtjes geheid.
 

DeletedUser21204

Gast
En wat voor geweldigs heb jij dan toegevoegd, Nissassa?
Ik probeer best wat toe te voegen, maar met 0 info gaat dat toch behoorlijk lastig.
Maar daar heb jij natuurlijk totaal geen last van. Ik ben zeer benieuwd naar jouw toevoegende post.
 
Bovenaan